ماشین‌آلات راهداری گیلان نیازمند نوسازی است
استاندار گیلان:

ماشین‌آلات راهداری گیلان نیازمند نوسازی است

اسرارامروز.استاندار گیلان  احداث و تکمیل علائم رانندگی و راهنمایی در سطح راه‌های استان گیلان را نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرارامروز، مصطفی سالاری در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان با اشاره به هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت ـ قزوین گفت: انتظار این است این پروژه در کنار طرح آزادراهی رشت ـ انزلی با سرعت بیشتری تکمیل شود.

استاندار گیلان  با اشاره به احداث آزادراه رشت به انزلی گفت: بخش خصوصی در این پروژه با توجه به بازدهی و بازگشت سرمایه مایل است ورود کند و امیدواریم عنایت ویژه در این خصوص از سوی دولت شود.

استاندار گیلان با اشاره به بالا بودن عمر ماشین‌آلات راهداری گیلان نسبت به متوسط عمر آن‌ها در کشور تصریح کرد: عمر ماشین‌آلات راهداری گیلان در مقایسه به متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری کشور بسیار بالاست و نیازمند نوسازی آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده ایرانیان در محور قزوین ـ رشت در ایام پر ازدحام گفت: دولت باید سهم اعتبارات ملی نسبت به تکمیل پروژه‌های زیرساختی در راه‌های استان را با توجه به اینکه مسافران زیادی در ایام تعطیلات به این استان سفر می‌کنند افزایش دهد.

استاندار گیلان همچنین احداث و تکمیل علائم رانندگی و راهنمایی در سطح راه‌های استان گیلان را نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به پروژه‌های شرکت زیرساخت در گیلان گفت: بخش اعظم این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که پروژه‌های بیمارستانی، پروژه‌های جاده‌های کمربندی و پل‌هایی در آستانه‌اشرفیه و لاهیجان در حال ساخت هستند را می‌توان عن‌قریب تکمیل کرد.

سالاری با اشاره به وضعیت بنادر استان گیلان نیز گفت: بندر انزلی می‌تواند رونقی در اقتصاد گیلان ایجاد کند و اتصال شبکه ریلی به آن می‌تواند بسیار در راستای رونق آن مؤثر واقع شود.فارس

ارسال شده در دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۷ بعدازظهر
کد خبر: 0637311
آخرین خبر ها
گزیده خبرها