برخی در ادامه انجام کار سنگ‌ اندازی می‌کنند/ تمام رشته‌ها در حال پنبه شدن است
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی:

برخی در ادامه انجام کار سنگ‌ اندازی می‌کنند/ تمام رشته‌ها در حال پنبه شدن است

اسرار امروزنماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از کاهش تعرفه واردات چای گفت: کاهش تعرفه واردات چای به ضرر چایکاران گیلانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر زنده نگه ‌داشتن این ایام اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه تعلیم و تربیت بزرگی در انقلاب بود که دستاوردهای برگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه بهترین جوانان در کمترین رده سنی برای دفاع از انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: باید تلاش کنیم که رخدادها و رشادت‌های جوانان در کشور گرامی داشته و شهدا به‌عنوان یک الگو برای نسل جوان معرفی شود.

وی در بخشی از سخنانش  با ابراز گلایه از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سالن ورزشی سیاهگلده جهت بهره‌برداری آماده است اما این کار انجام نمی‌شود و حتی مشکل برق است که این موضوع نیز حل شد و به دلیل عدم بهره‌برداری هرروز به استهلاک آن اضافه می‌شود.

لاهوتی با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی لنگرود جهت احداث مشکل پولی ندارد، افزود: سالن خالکیاسر، کومله و سالن باستانی لنگرود علی‌رغم عدم وجود مشکلات مالی نیمه‌ کاره رها مانده و متوجه این بی ‌توجهی از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نمی‌شوم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید از بخش خصوصی حمایت کرد، گفت: برای احداث یک هتل پنج ستاره در شهر لنگرود ظرفیت‌های لازم و بخش خصوص آماده است و باید فضای لازم جهت ورود فعالان بخش خصوصی به کارهای اقتصادی و عمرانی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه برای انجام کارهای بزرگ در شهرستان باید همه دستگاه‌ها و مردم همکاری و کمک کنند، افزود: فعالان بخش خصوصی برای احداث هتل در شهرستان لنگرود آماده هستند اما برخی در ادامه انجام کار سنگ‌اندازی می‌کنند.

لاهوتی با اشاره به احداث یک مجتمع تجاری توسط صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده نخستین پروژه صندوق ذخیره برای احداث مجتمع در گیلان در شهرستان لنگرود انجام می‌شود که زمینه اشتغال خوبی را فراهم می‌کند اما با شکایت جهاد کشاورزی تمام رشته‌ها در حال پنبه شدن است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید باب شکایت و شکایت ‌کشی دستگاه‌های اداری به پایان برسد، افزود: اگر اداره‌ای نسبت به موضوع یا پروژه‌ای مشکلی دارد نخست باید با نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگ کند و از شکایت زودهنگام پرهیز کند زیرا این کار جلوی ایجاد اشتغال را می‌گیرد.

وی با اظهار تأسف از افزایش تعرفه چای گفت: در سال‌های گذشته تلاش کردیم تا تعرفه واردات چای را افزایش دهیم ولی روز گذشته تعرفه واردات چای از 20 درصد به پنج درصد رسید که جلوی کار بخش‌های خصوصی برای کار در زمینه تولید و صادرات چای در کشور را می‌گیرد.

ارسال شده در پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۱ بعدازظهر
کد خبر: 8344502
آخرین خبر ها
گزیده خبرها