"افتتاح اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان تا پایان سال"

"افتتاح اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان تا پایان سال"

اختصاصی/ اسرار امروز .تیم مدیریت شهری شهرداری لاهیجان در ایام دهه مبارک فجر با میزبانی دکتر نجفی استاندار گیلان آیین رونمایی از پروژه های این شهر را برگزار نمود.


در این مراسم که با حضور استاندار گیلان ، فرماندار شهرستان لاهیجان، نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، اعضاي شوراي تأمين، معاونين استاندار و فرماندار، مديران ادارات و نهادها، اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و مديران و كاركنان شهرداري و اصحاب رسانه برگزار شد ، دکترنجفی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بیان داشت : با تمام محدودیت ها و سنگ اندازی هایی که انجام شد اما با تلاش دولتمردان و فرجام خوش بدست آمده در طی مذاکرات برجام ، آرامش و ثبات به کشور برگردانیده شد .

وی از افزایش چهار برابری طرح های بخش خصوصی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود : 10 هزار میلیارد ریال از مجموع طرح های دهه فجر در گیلان مربوط به بخش خصوصی است که به نسبت سال گذشته حدود چهار درصد رشد داشته است.

استاندار گیلان اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است اتفاقات خوبی در همه ابعاد در کشور و علی الخصوص در استان گیلان رخ داده است که بسیار نوید بخش بوده است فلذا عملکرد دولت در همه زمینه ها مثبت و قابل دفاع میباشد.

در این مراسم همچنین سعید آگشته شهردار لاهیجان نیز از احداث اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان خبر داد و افزود : سلامت بانوان همواره يكي از دغدغه هاي تيم مديريت شهري لاهيجان بوده است فلذا با تأكيدات فرماندارو اعضاي شوراي اسلامي شهر، اولين پارك ويژه بانوان در شرق گيلان تا پايان سال در لاهيجان به بهره برداري مي رسد.

وی افزود : مهمترین شاخص در مدیریت شهری حرکت از مقوله پروژه محوری به سمت برنامه محوری بوده است و با توجه به وجود مشکلات عدیده ای که بر سر راه شهرداریها قرار گرفته برای رهایی از این وضعیت استفاده از ظرفیت ، ثروت و دارایی های بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفت و با ایجاد ستاد سرمایه گذاری پتانسیل های شهر مورد شناسایی قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم جهت سرمایه گذاری ها انجام شد.

شهردار لاهیجان همچنین به پروژه سرزمین چای اشاره کرد و افزود : يكي از پروژه هاي سرمايه گذاري شهرداري لاهيجان، سرزمين چاي است كه درآن معرفي و ارايه چاي به عنوان محصول استراتژيك كشاورزي منطقه مورد توجه قرار گرفته ، مطالعات انجام شده و با سرمايه گذار در حال مذاكره جهت سرمايه گذاري هستيم

سعید آگشته همچنین در خصوص مقوله مهم شهر هوشمند نیز بیان داشت : شهر هوشمند همواره یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و در این راستا پکیجی برای شهر هوشمند تعریف شده است که به جرأت مي توان گفت براي اولين بار در يك شهر بصورت مجموعه اي از خدمات به شهروندان و گردشگران ارايه خواهد شد.

وی در خصوص پروژه حاجی آباد نیز افزود : پروژه حاجي آباد براساس استراتژي توليد و توزيع ثروت است. اين بخش شهر جزو مناطق كم برخوردار بوده كه با تكميل تملك از ۱۵ به ۱۷ هكتار رسيده و در حال راي زني هستيم كه مساحت آن تا ۲۲ هكتار برسد.داراي درياچه اي به مساحت ۱۲هكتار و ۳ جزيره است.تفاهمنامه و قرارداد با سرمايه گذاران انجام شده است. ۴ برج نزديك به ۱۵۰ ميليارد تومان سرمايه احداث خواهد شد كه توليد شغل نموده و در اقتصاد شهر پويايي ايجاد خواهد كرد.

آگشته افزود: در حوزه پسماند در دو بحث زباله سوز و تفكيك زباله از مبدأ در حال انجام قرارداد هستيم و ظرف ۵ ماه گذشته از ۱۷ هزار خانوار به ۲۵ هزار واحد از طريق انعقاد قرارداد افزايش خدمات رساني داشتيم.

همچنین حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان طی سخنانی با تبریک ايام الله دهه فجر و گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ، افزود : سی وهشت سال از حماسه تاریخ ساز وبی بدیل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته است و اکنون امنیت خود را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کوچکترین کاری است ما می‌توانیم در حق شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انجام دهیم.

5896132482f86.jpg

ارسال شده در شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۹ قبل‌ازظهر
کد خبر: 231
آخرین خبر ها
گزیده خبرها