آقای قالیباف! اگر دست شما را باز می گذاشتیم امروز کشور پر لوله کردن بود
صحبتهای جنجالی دکتر روحانی در سومین مناظره انتخاباتی:

آقای قالیباف! اگر دست شما را باز می گذاشتیم امروز کشور پر لوله کردن بود

اسرار امروز. اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان اینجا ننشسته بودید

دکتر حسن روحانی در سومین مناظره انتخاباتتی ریاست جمهوری در رسانه ملی و در جمع بندی پایانی سخنان خود به مدت به مدت 4 دقیقه 40 ثانیه خطاب به قالیباف با اشاره به اینکه اگر من مردانگی نکرده بودم، شما اینجا ننشسته بودی، گفت: برخی نکات را مایل نیستم مطرح کنم ولی مجبورم به مردم اعلام کنم که اگر در پرونده سال 1384آقای قالیباف که دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و در دبیرخانه دعوا کردم که نباید کسی متوجه آن شود، اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان اینجا ننشسته بودید.

روحانی افزود: آقای قالیباف شما که طرحت در شورای عالی امنیت ملی لوله کردن بود و می گفتید دانشجویان را لوله می کنید .اگر دست شما را باز می گذاشتیم امروز کشور پر لوله کردن بود.

وی با تاکید بر اینکه ما همه اموالمان را به قوه قضاییه داه ایم و شما نداده اید، اضافه کرد: من اگر در تهران یک خانه بیشتر داشته باشم مال شما و اگر تخلفی دارم برخورد شود. شما اگر نگران زمین هستند به طرقبه رسیدگی کنید که بستگانتان آنجا چه کردند! شما نمی‌خواهد راجع به اموال و املاک مردم صحبت کنید. شما هم باید طبق قانون به قوه قضائیه اعلام می‌کردید. این کار را نکردید و امروز اینجا ریاکاری می‌کنید. خودتان می‌دانید آن زمین سال 68 درعوض چه چیزی بوده و حالا دارید جوردیگری وانمود می‌کنید.

دکتر روحانی همچنین در ادامه خطاب به آقای رییسی گفت: شما هر کاری از دستتان برمی آید بکنید. شما که قاضی و دادستان دادگاه ویژه روحانیت هستید و علمای ما باید بگویند از دست آن دادگاه چه می کشند.

وی افزود: هر کاری می کنید بکنید اما امام رضا را برای مردم بگذارید. وی تاکید کرد:امام رضا را جناجی و حزبی نکنید. ایشان مال همه شیعیان است. اگر نبات و پارچه سبز به روستاها می فرستید بگذارید برای بعد از انتخابات؟!

روحانی همچنین ادامه داد:آقای رییسی، آن همه مردمی که اتوبوسی از شهرهای دیگر برای تبلیغات شما با کمک نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از بودجه بیت المال می آورند، چرا با آنها برخورد نمی کنید؟ شما که قاضی هستید.

وی یادآور شد:آمادگی دارم که برای چهار سال جز تحریم های هسته ای که آنها را برداشتم بقیه تحریم ها را هم بردارم و عزت و منفعت را برای مردم تامین کنم.

ارسال شده در جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲ بعدازظهر
کد خبر: 8411286
آخرین خبر ها
گزیده خبرها