رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

دولت طرح تحول سلامت را با قوت تا پایان راه ادامه می‌دهد/ نام قاضی‌زاده هاشمی در تاریخ بهداشت و درمان کشور ماندگار خواهد بود

اسرارامروزحجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت که ریاست آن را برعهده داشت،گفت: قاضی‌زاده‌هاشمی کسی بود که به کار خود عشق می‌ورزید و با تمام توان در توسعه خدمات سلامت و حل مشکلات کوشا بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرارامروز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت که ریاست آن را برعهده داشت، از سیدحسن قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیری بسیار پرتلاش و دلسوز که بیشترین سفر به استان‌ها و نقاط دوردست کشور را برای رسیدگی به امر سلامت مردم داشت، یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه قاضی‌زاده‌هاشمی کسی بود که به کار خود عشق می‌ورزید و با تمام توان در توسعه خدمات سلامت و حل مشکلات کوشا بود، گفت: بدون تردید نام او در تاریخ بهداشت و درمان کشور ماندگار خواهد بود.

روحانی،  طرح تحول سلامت را از اولویت های اصلی دولت یازدهم و دوازدهم دانست که با گسترش چتر سلامت در همه مناطق کشور و کاهش هزینه های سلامت مردم همراه بوده است و با قوت تمام تا پایان راه ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور افزود: دکتر هاشمی از سرمایه های ارزشمند کشور و دولت بوده و هست و مایل بودیم که حضور ایشان در جلسات دولت کماکان ادامه پیدا کند.

روحانی ضمن تشکر از تلاش های قاضی‌زاده هاشمی در دوران حضورش در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار امیدواری کرد دولت بتواند از همفکری و همکاری ایشان به هر نحو استفاده کند.

رئیس جمهور در ادامه، سعید نمکی را فردی آشنا به حوزه سلامت، برنامه و بودجه و راه حل های آن دانست و با توجه به سابقه ایشان در حوزه بهداشت و درمان و اطلاع از شرایط مالی کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.


ارسال شده در یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶ بعدازظهر
کد خبر: 2218093