جشن عید سعید فطر برگزار شد

اسرار امروز. به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت جشن عید سعید فطر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، شامگاه پنج شنبه ۱۶ خرداد ماه جشن عید سعید فطر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان، جمعی از مدیران شهری، شهروندان و خیل گسترده ای از مسافران و مردم رشت برگزار شد.

دراین مراسم، هنرمندان گیلانی با اجرای تئاتر، استندآپ کمدی و موسیقی سنتی و کلاسیک به هنرنمایی پرداختند. 

اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و مسافران حاضر و تبریک عید سعید فطر، بار دیگر از رشت به عنوان شهر اولین ها یاد کرد و آداب، فرهنگ و مهمان نوازی این مردم را یادآور شد.

وی همچنین به عنوان مالک باشگاه داماش گیلان پیرامون مسائل پیش آمده برای این تیم‌ در اهواز نیز گفت: گیلان مهد فرهنگ و افتخار است و میزبانی از این استان باید مایه افتخار همگان باشد.

این عضو شورای شهر رشت، با یادآوری دفاع قانونی از حقوق گیلانیان حاضر در پشت درهای بسته استادیوم اهواز خاطر نشان کرد: هر حرفی که از جانب مدافعان گیلان در اهواز بیان کردیم بر اساس قانون بود زیرا به دنبال حق بودیم و حق نیز گرفتنی است.

وی افزود: همه به پای حق گیلان و رشت ایستادیم و حق را گرفتیم به طوری که امروز این‌ اتحاد زبانزد شد.

حاجی پور ضمن قدردانی ازحمایت های مردمی و رسانه ای از داماش افزود: به رشتی بودن و گیلانی بودن افتخار می کنیم و این اتحاد و افتخار را همچنان حفظ خواهیم کرد.


ارسال شده در جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۵ بعدازظهر
کد خبر: 6053529