فرماندار شهرستان بندر انزلی جزییات را تشریح کرد:

پیاده روی تمرینی بدون مجوز بوده است/ سه نفر جان باختند و یک نفر در آی سی یو بستری شد

اسرار امروزفرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: علاوه بر جان باختن سه نفر از هموطنان ۵۰ الی ۶۰ سال، چهار نفر مجروح شدند.

اسماعیل حیدری فرماند بندر انزلی با اشاره به جرئیات حادثه کاوران پیاده انزلی اظهار کرد: کسانی که در کاروان پیاده ‌روی اربعین ثبت‌نام می‌کنند مسیر را به ‌صورت تمرینی طی کرده و امسال هم طبق روال این اتفاق افتاد ولی متأسفانه شاهد حادثه ناگوار برای این عزیزان بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از فارس، وی با اشاره به جزئیات حادثه تصادف خودرو با کاروان پیاده ‌روی انزلی گفت: این کاروان ۴۰ الی ۵۰ نفره مسیر سنگاچین به کپورچال را طی و با یک دستگاه پراید تصادف و علاوه بر جان باختن سه نفر از هموطنان ۵۰ الی ۶۰ سال، چهار نفر مجروح شدند.

فرماندار شهرستان بندر انزلی با اشاره به وضعیت چهار مجروح حادثه ناگوار تصریح کرد: اورژانس و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی به ‌محض مطلع شدن از این اتفاق در محل حادثه حاضر و مجروحین را به بیمارستان منتقل کردند و هماهنگی‌های لازم برای حضور پزشکان متخصص در بیمارستان فراهم شد و پس از سی‌تی‌اسکن از  مجروحین سه نفر آنان بدون مشکل ترخیص و یک نفر در آی سی یو بستری شده است.

حیدری آزاد با اذعان به اینکه پیاده‌روی این افراد بدون مجوز فرمانداری بوده است، بیان کرد: علیرغم اینکه این اتفاق هرساله انجام می‌شده ولی هیچ هماهنگی و مجوزی از فرمانداری گرفته نشده و ما هیچ اطلاعی از این اتفاق نداشتیم زیرا در صورت داشتن مجوز با راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم انجام و امنیت جاده برای این افراد تأمین می‌شد.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان کاروان پیاده‌روی انزلی گفت: از همه شهروندان درخواست دارم از سال‌های بعد در صورت انجام پیاده‌روی به‌صورت تمرینی از فرمانداری مجوز لازم را کسب کنند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.


ارسال شده در جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴ قبل‌ازظهر
کد خبر: 0537029