شرکت فرآوردهای لبنی خاتون (سارا) برند برتر استان گیلان شد

اختصاصی/ اسرارامروز. شرکت فرآورده های لبنی خاتون گیلان تولید کننده محصولات لبنی با برند سارا در اولین جشنواره برند برتر استان گیلان بعنوان برند برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

ترویج فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط موثر با مشتریان به منظور ارتقاء سطح فروش،. تأکید برلزوم توجه برمدیریت نام و نشان تجاری ( Brand ) به عنوان عاملی استراتژیک برای ارتقاء و ماندگاری سازمان ها جهت افزایش مزیت رقابتی ، تأکید برنقش آموزش، تحقیق و دانش محوری در ارتقای جایگاه رقابتی نام و نشان تجاری دربازار ، تأکید بر ارزشیابی و ارزش گذاری مالی نام تجاری بعنوان یک دارائی نامشهود، ایجاد و ارتقای فرهنگ هوشمندی نسبت به نام و نشان تجاری و شناسایی، معرفی و تجلیل از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت نام و نشان تجاری از اهداف مهم این جشنواره بود .

این جشنواره ، با رویکردی علمی و پژوهشی وتکیه بر فنون نوین علم بازار یابی و تبلیغات برای ارزیابی جایگاه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در بازار ایران و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعریف شده برگزارشد.

شایان ذکر است لبنیات سارا با ارائه محصولات مطلوب و رعایت ایمنی غذا در تولید محصولات لبنی توانست جهت مصرف کنندگان ایجاد اعتماد نماید. ضمناً این واحد اولین واحد تولید دوغ در کشور می باشد که در سال 1374 برای اولین بار در ایران نشان استاندارد را از آن خود نمود و عطر و طعم دیگری به دوغ ایرانی ببخشید.

شرکت فرآورده های لبنی خاتون گیلان تولید کننده محصولات لبنی سارا در سال 1371 در دل طبیعت سرسبز گیلان آغاز به کار نمود و دوغ با کیفیت برتر، محصولی که در کشور فراموش شده بود را با تلاش فراوان دوباره احیا نمود.از جمله افتخارات این واحد تولیدی می توان به دریافت نشان استاندارد در سال 1374 برای اولین بار در کشور، واحد نمونه برتر صنایع غذایی در استان گیلان در سالهای 1374،1375 ،1377، نوشیدنی برتر در سال 1384 در جشنواره نوشیدنی های برتر به دلیل تداوم در کیفیت محصول با توجه به نظرسنجی از مصرف کنندگان، واحد نمونه برتر سال 1385 در اولین جشنواره منطقه ای شیر در بین شرکت کنندگان5 استان شمالی کشور ،واحد نمونه برتر سال 1386 همایش نقش صنایع تبدیلی در ضایعات فرآورده های کشاورزی در یزد ، دریافت گواهینامه سیستم ایمنی غذا (HACCP در سال 1386، واحد منتخب جشنواره طرح مردمی سپاس در ایران در سال 1388 و... اشاره کرد.

شرکت فرآورده های لبنی خاتون گیلان هدف خود را همواره به تولید محصولات با کیفیت معطوف نموده است . همانطور که این واحد تولیدی توانست با تداوم کیفیت محصولات خود، به ویژه دوغ پاستوریزه بدون گاز رضایت 70 درصدی مشتریان خود را در صنف رستورانها و چلوکبابی ها و اغذیه فروشی های تهران بزرگ و سایر شهرستانها جلب نماید. در واقع دوغ پاستوریزه تولیدی این واحد فاقد هر نوع مواد افزودنی است و سعی نمود که از بهترین مواد اولیه (شیر خام و بسته بندی) استفاده نماید. این شرکت همچنین از عرقیات طبیعی به عنوان طعم دهنده استفاده می نماید و به هیچ وجه اسانس و طعم دهنده مصنوعی در محصولات خود بکار نمی برد. با توجه به اینکه دوغ سارا،گرما ندیده می باشد، به عبارتی پس از تولید ، دوغ حرارت داده نمی شود در نتیجه باکتریهای مفید در آن فعال می باشد. به همین دلیل این محصول با کیفیت ، می بایستی دور از گرما و در یخچال نگهداری شود.


ارسال شده در شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳ بعدازظهر
کد خبر: 228