​عضو شورای اصلاح طلبان گیلان:

ترک جلسه هیأت نظارت بر انتخابات یک جرم اداری است

اسرار امروز. احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه ترک جلسه هیأت نظارت بر انتخابات یک جرم اداری است، گفت: حضور در این هیأت وظیفه خطیری است و این حرکت خدشه وارد کردن به اصل انتخابات است


احمد رمضانپور نرگسی در مورد عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی اعضاء هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را انتخاب می کند. وی در گفتگو با خبرگزاری کاسپین ادامه داد: با هماهنگی مجمع نمایندگان استان ها برای هر استان سه نفر انتخاب می شوند و بر روند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نظارت دارند.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان این مطلب که ابتدا حجت الاسلام افتخاری به عنوان رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان انتخاب شد که بعد از مدت کوتاهی انصراف داد، گفت: سپس نماینده رودسر واملش در این سمت قرار گرفت که وی نیز بعد مدت کوتاهی رفت و بعد آقای لاهوتی آمدند.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این نکته که همه این رفتارها نشان می دهد که در این راستا مشکلی در ساختار استانی ما ایجاد شد و فرصت ها از دست رفت، گفت: در نهایت دلخوش نماینده صومعه سرا قبول زحمت کرد و ریاست هیأت نظارت را بر عهده گرفت. رمضانپور اضافه کرد: حضور در هیأت نظارت بر انتخابات کاری سخت و مسؤلیت خطیری است و تنها چیزی که کم است وقت و زمان است.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان در ادامه گفت: دو نفر از سه نفر عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در رشت به تعابیری که خودشان می دانند جلسات را از اکثریت انداختند و حضور پیدا نکردند و برخی از پرونده ها ممکن بود بلاتکلیف بماند. وی با تأکید بر اینکه ترک جلسه هیأت نظارت یک جرم اداری است و خدشه وارد کردن به اصل انتخابات است، اظهارکرد: مطمئن هستم که این ضعف ها برطرف می شود و باید به هیأت نظارت مرکزی در استان و شوراهای نظارت در شهرها و روستاها خسته نباشید بگویم.


ارسال شده در یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳ بعدازظهر
کد خبر: 5475925