آیت ا... قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت؛ از زحمات کارکنان شرکت برق منطقه ای استان گیلان تقدیرکرد

آیت ا... قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با کارکنان شرکت برق منطقه استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش پرسنل این شرکت در اقدام سریع و به موقع در مقابله با خسارات ناشی از بارش برف اخیر گفت: پرسنل و کارکنان شرکت برق منطقه ای استان گیلان در زمان بارش برف اخیر زحمات زیادی کشیدند و زمانیکه ما در داخل خانه گرم خود بسر می بردیم این عزیزان در برف و یخبندان مشغول ترمیم خسارتهای حاصله بودند که جای تقدیر دارد.

عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای در این دیدار که به مناسبت ایام دهه فجر انجام شد گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد و افزود : در اوایل انقلاب 13دستگاه پست انتقال برق در استان وجود داشت که این میزان هم اکنون با تلاش متخصصان صنعت برق به 45دستگاه و ظرفیت 750مگاولت آمپر با رشد 9برابری به شش هزار و 660مگاولت آمپر افزایش یافته است.

عظیم بلبل آبادی ادامه داد: طول انتقال توزیع برق در گیلان از 722 کیلومتر در اوایل انقلاب، هم اکنون به دو هزار و 800کیلومتر با رشد شش درصد و ظرفیت نیروگاه ها از 500مگاوات هم اکنون به دو هزار و 816مگاوات رسیده است.

وی با اشاره به 30میلیارد ریال خسارت به خطوط انتقال و یکصد میلیارد ریال به بخش توزیع در بارش برف اخیر افزود: در برف اخیر استان، یک چهارم برق گیلان تحت تاثیر برف قرار گرفت که بخشی از برق مشترکین قطع ولی ظرف مدت سه روز، این برق اتصال یافت.


ارسال شده در چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۳ قبل‌ازظهر
کد خبر: 11