مدیر اداری سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

نیروهای شرکتی با سازمان جهاد کشاورزی گیلان رابطه استخدامی ندارند

اسرار امروز. سازمان جهاد کشاورزی در جذب و بکارگیری نیروهای شرکتی هیچ دخل و تصرفی ندارد/ هیچ نیرویی در سازمان جهاد کشاورزی گیلان بدون مجوز سازمان امور استخدامی اداری نمی‌تواند ورود کند

تعداد ۱۰ نفر نیرو به ‌صورت غیرقانونی در سازمان جهاد کشاورزی به‌صورت قرارداد کار معین استان گیلان جذب ‌شده‌اند. درحالی‌که ۶۰ نفر نیروی حجمی فعلی مشغول به کار هستند و هیچ‌گونه اقدامی برای تغییر وضعیت این‌ها صورت نمی‌گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز  و به نقل از فارس، نیروهای حجمی فعلی به‌ صورت غیرقانونی در پست‌های کارشناسی مشغول به کار هستند در حالی که نیروهای حجمی فقط به‌صورت خدماتی می‌توانند با ادارات همکاری کنند.

مدیر اداری سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به استخدام غیرقانونی چند تن در بدنه سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهاد کشاورزی در راستای واگذاری بخشی از امور خود به بخش خصوصی همچون شرکت پشتیبانی از طریق مزایده مناقصه برگزار می‌کند و توسط شرکت خدماتی برنده، نیرو در سازمان مشغول به کار می‌شود.

مصطفی زکلاب با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در جذب و بکارگیری نیروهای شرکتی هیچ دخل و تصرفی ندارد، تصریح کرد: نیروهایی که بصورت شرکتی در سازمان جهاد کشاورزی گیلان مشغول به کار هستند از منظر حضور و غیاب و نحوه ارائه خدمات شرکت به نیروها به بخش اداری سازمان هیچ ربطی ندارد و تمامی حقوق و مزایا با توجه به قراردادی که شرکت خدماتی با نیروهای جذب ‌شده دارد از طریق خود شرکت ارائه می‌شود و بین نیروهای جذب‌شده و سازمان جهاد کشاورزی گیلان هیچ رابطه استخدامی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای جابجایی و جذب نیروی جدید در بدنه سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیازمند مجوز سازمان اداری و استخدامی هستیم، گفت: هیچ نیرویی در سازمان جهاد کشاورزی گیلان بدون مجوز سازمان امور استخدامی اداری نمی‌تواند ورود کند.

زکلاب با اشاره به تبدیل وضعیت نیروها در این سازمان افزود: تبدیل وضعیت نیرو در سازمان جهاد کشاورزی همچون جذب نیروی جدید مستلزم داشتن مجوز سازمان اداری استخدامی است.

وی با اشاره به جذب ۱۰ نیرو در سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز گفت: این تعداد از نیروهای جذب‌شده از نیروهای شرکتی بوده و هیچ رابطه استخدامی با سازمان جهاد کشاورزی گیلان ندارند.

وی با بیان اینکه در تبدیل وضعیت نیروها مباحثی همچون مشاغل حاکمیتی و شرکتی مطرح است گفت: در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی علیرغم داشتن مجوز از سازمان استخدامی و امور اداری، باید تجربه و نیازمندی سازمان به نیروها نیز وجود داشته باشد در غیر این صورت هیچ نیرویی در سازمان جذب نمی شود و تبدیل وضعیت آنها صورت نمی پذیرد.


ارسال شده در دوشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸ قبل‌ازظهر
کد خبر: 8341565