مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

455 پروژه شرکت توزیع برق استان گیلان در هفته دولت به بهربرداری رسید

اسرار امروزرئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان 2557 روستا می باشد و این شرکت در حال حاضر بیش از یک میلیون و 454 هزار مشترک درکل استان دارد .

 

 

مهندس جمشید طالبی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این شرکت با تلاش ، پیگیری و همدلی کارکنان توانست تعداد 455  پروژه توزیع نیروی برق شهری و روستایی را در هفته دولت سالجاری  افتتاح و به بهره برداری  برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، طالبی افزود : این پروژه ها در دو بخش اصلاح شبکه ، احداث شبکه جهت افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه  مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت : اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با جایگزینی 117 کیلومتر کابل خودنگهدار بجای شبکه  فرسوده با اعتباری معادل 93461 میلیون ریال نیز  اجرایی شد .

این مقام مسئول در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : اصلاح و بهینه سازی شبکه در مناطق شهری و روستایی با اعتبار 407906 میلیون ریال و توسعه تامین برق شهری و روستایی با اعتبار 45264 میلیون ریال افتتاح شد .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان یادآور شد: تعداد روستاهای برقدار استان گیلان 2557 روستا می باشد و ای نشرکت در حال حاضر بیش از یک میلیون و 454 هزار مشترک درکل استان دارد .


ارسال شده در چهارشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۴ بعدازظهر
کد خبر: 3202528