مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیام نوروزی خود اعلام کرد:

نام گذاری جهش تولید بیانگر اهمیت جایگاه تولید در برابر تحریم های ظالمانه است

اسرار امروزصندوق بازنشستگی فولاد ضمن نصب العین قرار دادن شعار امسال، جهش تولید در شرکت های تابعه را به صورت جدی پیگیری و مورد پایش مستمر قرار خواهد داد زیرا این موضوع علاوه بر رشد و شکوفایی اقتصاد ملی بر افزایش درآمد صندوق تاثیر مثبتی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، دکتر رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی و سال 1399 را به بازنشستگان و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این پیام آمده است:

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی و نماد فرهنگ کهن ملت ریشه دار ایران است

سال 98 با همه فراز و نشیب و تلخی ها و شیرینی هایش به پایان خود رسید. شیوع ویروس کرونا موجب شد تا ایرانیان نوروزی متفاوت و منحصر به فرد را پیش رو داشته باشند و نتوانند برخی رسوم این عید باستانی را برپا دارند اما اطمینان دارم اراده و روح جمعی این ملت بزرگ بر همه مشکلات غلبه خواهد کرد.

نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید بیانگر اهمیت جایگاه تولید در پویایی اقتصاد کشور و مقاومت در برابر تکانه های خارجی و تحریم های ظالمانه است.

صندوق بازنشستگی فولاد ضمن نصب العین قرار دادن شعار امسال، جهش تولید در شرکت های تابعه را به صورت جدی پیگیری و مورد پایش مستمر قرار خواهد داد زیرا این موضوع علاوه بر رشد و شکوفایی اقتصاد ملی بر افزایش درآمد صندوق تاثیر مثبتی خواهد داشت.

یکی از مهم ترین اهداف صندوق بازنشستگی فولاد پایداری بیشتر از طریق بالا بردن بهره وری سرمایه های آن است. یقینا با افزایش تولید شرکت های تابعه منابع درآمدی صندوق افزایش یافته و خواهد توانست کیفیت و کمیت خدمات به ذینفعان را بالا ببرد.

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه ای از قدرت لایزال الهی است به تمامی بازنشستگان معزز فولاد، همکاران گرامی و سختکوشم در ستاد صندوق و شرکت های تابعه و خانواده های محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با الطاف خداوند متعال و همت والای شما عزیزان، سال 99 سال شکوفایی و بالندگی صندوق و شرکت های تابعه در عرصه های گوناگون به ویژه در راستای ارتقای منزلت و رفاه بازنشستگان و کارکنان خدوم آن باشد.


ارسال شده در یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۶ بعدازظهر
کد خبر: 2098262