مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان :

جانبداری دکتر زارع از تیم های ورزشی خارج از استان، کذب محض است

اسرار امروزمدیر روابط عمومی استانداری گیلان، مسئله جانبداری یا حمایت دکتر زارع استاندار گیلان از تیم های ورزشی خارج از استان را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، امیرحسین کبیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل  استانداری گیلان در واکنش به طرح مطالبی واهی در فضای مجازی مبنی بر حمایت دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان از تیم های فوتبال غیرگیلانی اظهار داشت: چنین موضوعی کذب و شیطنت رسانه ای است.

کبیری گفت: دکتر زارع استاندار گیلان است و همانگونه که در سخنان‌ شان در جلسات و نشست‌های مختلف مشهود است؛ فقط به منافع گیلان می اندیشد و برای حفظ و ارتقاء آنها اهتمام دارد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ورزش مانند دیگر حوزه ها در کشور تابع قوانین و ساز و کار های مشخصی است؛ افزود: استاندار گیلان بر ضرورت توجه به قانون، رعایت آن و حرکت در مدار قانون تاکید دارد و مشی ایشان بعنوان نماینده عالی دولت در استان نیز گویای این مهم است.

کبیری با یادآوری اینکه موضوعات مربوط به گیلان برای استاندار اهمیتی تام و تمام دارند، اضافه کرد: افکار عمومی با روحیات اخلاقی و قانونمندی دکتر زارع آشنا هستند و اهالی ورزش استان نیز کوشش های استانی و ملی استاندار برای بهبود وضعیت تیم ها و باشگاه های مختلف ورزشی را به خاطر دارند.

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای گفت: مردم قهرمان و ورزش‌ دوست گیلان اطمینان داشته باشند دکتر زارع، نهایت اهتمام خود برای بهبود شرایط تیم های ورزشی در چارچوب قانون را به کار بسته و تلاش های خود را همچنان ادامه می‌دهد و نسبت به پیشرفت ورزش استان نیز بسیار حساس است.


ارسال شده در پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۴ بعدازظهر
کد خبر: 8535611