مردم لشت نشاء می گویند: چرا بخشدار لشت نشاء معرفی نمی شود؟!

اختصاصی/اسرارامروز.پایان آذر ماه سالجاری ، بخشدار سابق بخش لشت نشاء از توابع شهرستان رشت خداحافظی کرد و بیش از یکماه است که این بخش در دولت تدبیر و امید ،کماکان بدون بخشدار مانده است.

هر چند این بخشداری در حال حاضر از راه دور اداره می شود و تلاشها بر این هست تا این خلاء کمرنگ شود اما با وجود مشکلات زیادی که روستاها و دهیاری های این بخش با آن دست و پنجه نرم می کنند جایز نیست بیش از این بخش لشت نشاء بدون بخشدار باقی بماند و تأخیر بیش ‌از حد در انتخاب بخشدار جدید نگران‌کننده است.

این بخش نیازمند یک بخشدار کار بلد است. هر چند از گزینه های مختلف جهت بخشداری لشت نشاء در محافل عمومی نام برده می شود اما شنیده ها حاکیست یکی از نمایندگان شهرستان رشت تلاش می کند تا عضو شورای اسلامی یکی از روستاها را به عنوان بخشدار لشت نشاء معرفی کند.

مردم این بخش می گویند : بهتر است مسئولین شهرستانی و استانی تصمیمات نهایی و رسیدن به گزینه اصلی را در این خصوص به سرانجام برسانند تا فردی لایق ، با تجربه و شایسته ی این مسئولیت به عنوان بخشدار لشت نشاء معرفی شود.

امیدواریم هر چه سریعتر فرماندار جدید شهرستان رشت ، مردم این بخش را از بلاتکلیفی نجات دهد و شاهد مشخص شدن بخشدار جدید لشت نشاء باشیم.


ارسال شده در شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۰ قبل‌ازظهر
کد خبر: 224