مصائب برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو

روایت تلخ قرعه‌کشی ایران خودرو و سرگردانی برندگان؟!

اختصاصی/ اسرار امروز. این برنده خوش شانس قرعه کشی ایران خودرو که دست از پا درازتر ، علیرغم گذر از هفت خوان رستم نتوانست موفق به ثبت نام شود، می گوید: آن قدر بهانه های بنی اسراییلی از سوی مسئولان ایران خودرو جلوی ما گذاشته شد تا بدین ترتیب ما را از حق مسلم خود محروم کنند؟! در تماسی که با مسئولان این شرکت خودروساز در تهران داشتم به راحتی آب خوردن و بدون توجه به 48 ساعت تلاش بنده، اعلام کردند: نمی شود، بروید و هر کاری می خواهید انجام دهید؟!!

برخی از کارشناسان خودرو مدعی هستند استفاده از روش قرعه‌کشی برای فروش خودرو یک حرکت نادرست و غیر قابل قبول است و به نوعی می‌توان از آن بعنوان لاتاری ملی نام برد. سیاستگذاری‌هایی که در ۲ سال اخیر برای کنترل بازار خودرو صورت گرفت ، جواب نداد. در مجموع بازار تحت کنترل نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و حذف سوداگری و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماه به اجرا گذاشته شد. با پایان مهلت تعیین شده و ثبت نام همه متقاضیان در طرح فروش فوق العاده ، با استفاده از ساز و کار "قرعه کشی" در حضور نهادهای نظارتی ثبت نام کنندگان نهایی مشخص شدند. طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت ۷۲ ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام، فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی شد و مشتریان خوش شانس ایران خودرو 48 ساعت فرصت داشتند تا مبالغ تعیین شده را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

موج اعتراضات ناشی از سرگردانی برندگان قرعه کشی ایران خودرو باعث شد تا کاربران، بار دیگر برای طرح روایت تلخ قرعه‌کشی ایران خودرو و سرگردانی مردم و نتقاداتشان به رسانه ها مراجعه کنند. برندگان که به صورت دائم این نگرانی را داشتند که در صورت واریز نکردن وجه، ثبت‌نام آن‌ها ملغی تلقی می‌شود. حتی گفته می شود در صورت عدم ثبت نام در لیست سیاه قرار می گیرند و امکان ثبت نام در آینده را نخواهند داشت؟!

عاشوری یکی از برندگان قرعه کشی ایران خودرو از گیلان است که در مراجعه به دفتر پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، پرده از مصائب برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو برداشت. بی‌تفاوتی برخی مسئولان ایران خودرو نسبت به رضایت مشتری را می‌شد از انتقادات و نارضایتی این مشتری ایران خودرو  کاملا درک کرد.

وی گفت: خودروسازان داخلی بدون وجود رقیب، مثل اینکه هیچ انگیزه ای برای جلب رضایت مشتریانی که در صف ایستاده اند ، نداشته و راحت تر از گذشته اسب خود را می تازانند.

این برنده خوش شانس قرعه کشی ایران خودرو که دست از پا درازتر ، علیرغم گذر از هفت خوان رستم نتوانست موفق به ثبت نام شود، می گوید: آن قدر بهانه های بنی اسراییلی از سوی مسئولان ایران خودرو جلوی ما گذاشته شد تا بدین ترتیب ما را از حق مسلم خود محروم کنند؟! در تماسی که با مسئولان این شرکت خودروساز در تهران داشتم به راحتی آب خوردن و بدون توجه به 48 ساعت تلاش بنده، اعلام کردند: نمی شود، بروید و هر کاری می خواهید انجام دهید؟!!

وی از شیوه عجیب برخورد مسئولان ایران خودرو گلایه کرد و ادامه داد: به همه‌جا زنگ زدم. دریغ از یک جواب درست و درمان! هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم برای خرید یک خودروی ایرانی به این حد به بدبختی و التماس کردن بیفتم.

عاشوری اظهار داشت: هیچ مشکل قانونی نداشتم اما به بهانه عدم تطابق کدملی خریدار ، شانس برخورداری بنده را حذف کردند! حتی بطور قانونی و رسمی اثبات کردم که کدملی ثبت نامی درست است ، اما هر چه تلاش کردم مسئولین ایران خودرو را متقاعد کنم، حتی حاضر نشدند به حرفم گوش کنند و به دلیل مشکلات سامانه ای شرکت ایران خودرو شانس خود را از دست دادم؟!

این برنده قرعه کشی ایران خودرودر پایان  یادآور شد: حتی در پاسخ تماس تلفنی ایران خودرو هم به صراحت، مستندات آمادگی ثبت نام و مشکلات سامانه ایران خودرو را حین ثبت نام اعلام کردم و همچنان در انتظار پاسخ مسئولان این شرکت خودروساز هستم.


ارسال شده در پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲ بعدازظهر
کد خبر: 4541210