مدیرعامل جدید در راه منطقه آزاد انزلی

اسرار امروزگفتنی است با حضور حمید رضا مومنی، امیدهابرای انتصابی در شان مردم گیلان و در راس سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان یکی از مهم ترین قطبهای اقتصادی _ گردشگری این استان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از گیلان صدر، پس از حواشی فراوان بازگشت مرتضی بانک به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد پس از دو بار بازنشستگی و اعتراضات گسترده برخی از مسئولان کشور به عملکرد وی، آرامش با جایگزینی حمیدرضا مومنی به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مجددا بازگشت.

البته گفتنی است با حضور حمید رضا مومنی، امیدها  برای انتصابی در شان مردم گیلان  و در راس سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان یکی از مهم ترین قطب اقتصادی _ گردشگری این استان افزایش یافت.

براساس شنیده ها گفته می شود در آینده ای نزدیک، رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی از میان شش چهره منصوب خواهد شد.

ناصر آخوندی(معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش)، حسین پیش قدم (رئیس امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور)، هادی حق شناس (استاندار گلستان)، مصطفی خانزادی (معاون فنی و زیربنایی دبیرخانه مناطق آزاد کشور)، آرش فرزام صفت(معاون اقتصادی استانداری گیلان)، مهرداد لاهوتی (نماینده سابق مردم لنگرود در مجلس و مشاور سازمان برنامه و بودجه کشور) 6 گزینه برای کرسی ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان هستند که از این گزینه ها، 4 گزینه گیلانی می باشند.


ارسال شده در جمعه ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۹ بعدازظهر
کد خبر: 0459701