رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت:

عرضه دام زنده به طور غیرمجاز در سطح معابر شهری ممنوع است

اسرار امروز. همشهریان گرامی برای حفظ سلامتی خویش به مراکزی که عرضه دام به صورت بهداشتی بوده و به طور شرعی ذبح انجام می پذیرد، مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت ضمن تبریک فرا رسیدن عید قزبان، گفت:  تیمهای اجرایی و نظارتی با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری رشت  از عرضه دام زنده به طور غیرمجاز در سطح معابر شهر جلوگیری می کنند. 

علیرضا حسنی افزود: بر اساس صورتجلسات و دستورالعملهای بهداشتی، عرضه دام زنده در عید سعید قربان در جایگاه های موقت شهری ممنوع است. 

وی تاکید کرد: همشهریان گرامی برای حفظ سلامتی خویش به مراکزی که عرضه دام به صورت بهداشتی بوده و به طور شرعی ذبح انجام می پذیرد، مراجعه نمایند. 

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط شهروندان هنگام مراجعه به محل تهیه دام زنده به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از بیماریهای مشترک و قابل انتقال بین انسان و دام، الزامی است.

وی اعلام کرد: بر اساس تصمیمات متخذه "میدان دام کاسپین" واقع در کیلومتر ۵ جاده سراوان به فومن جنب کشتارگاه دام نمونه گیلان به عنوان محل عرضه دام مشخص شده است.


ارسال شده در دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹ بعدازظهر
کد خبر: 2456388