استاندار گیلان خبر داد:

یک هزار میلیارد تومان دستاورد سفر رییس جمهور برای توسعه بیمارستان پورسینا، رازی و شفا

اسرار امروز. اسدالله عباسی در بازدید از بیمارستان پورسینا گفت: هیچ پروژه عام‌المنفعه‌ای نباید حتی برای مدتی کوتاه، متوقف شود

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز، اسدالله عباسی صبح امروز در بازدید از طرح توسعه بیمارستان پورسینای رشت گفت: بیمارستان پورسینای رشت به‌ عنوان یکی از مهم ترین مراکز درمانیبا قدمتی افزون بر یکصد سال توانست سهم قابل توجهی در درمان بیماران استان داشته باشد.

عباسی با تاکید بر توسعه همه ‌جانبه این مرکز درمانی افزود: نسل گذشته با تاسیس این بیمارستان میراثی ارزشمند را برای امروز به یادگار گذاشتند و صیانت از سلامت مردم و توسعه زیرساختهای درمانی ازجمله نکات مورد تاکید رییس جمهور در سفرهای استانی است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن یک هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان پورسینا، رازی و شفا در سفر رییس جمهور گفت: باید به هزینه کرد اصولی زمینه ارائه خدمات مطلوب تر فراهم شود.

عباسی با بیان اینکه  تختهای بیمارستان پورسینا از 350 به 500 تخت یادآور شد: همکاری سایر نهادها همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت پیشبرد اجرای پروژه مذکور  مورد تاکید است.

نماینده عالی دولت در استان به عملکرد قابل قبول گیلان در بخش درمان بیماران و نیز واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای تبدیل شدن به قطب سلامت کشور بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عام المنفعه ای نباید حتی برای مدتی کوتاه متوقف شود ، از شهرداری رشت به عنوان نهادی اثرگذار در امر توسعه شهری یاد کرد که باید عملکردی جهادی و تلاشی مضاعف به انجام برساند.


ارسال شده در یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲ بعدازظهر
کد خبر: 3533612