به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، امیر مصطفی حقانی مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان پس از بازدید میدانی از وضعیت نابسامان ساختمان درمانگاه منجیل تامین اجتماعی گیلان و شنیدن مطالبات بازنشتگان و بیمه شدگان اظهار داشت: شعار و باور مدیرعامل سازمان در مواجهه با چنین مسائلی این است که با یک صلوات گذشته را رها نخواهیم کرد و در اینگونه زمینه ها انقلابی عمل خواهد نمود.
وی در این بازدید سرزده که با همراهی دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان ، اعضای شورای شهر منجیل و نیز اعضای کانون بازنشتگان و کارگری انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: به کمک تیم مدیریتی انقلابی و جهادی استان گیلان از تمامی ظرفیتهای موجود در راستای تحقق اهداف سازمان که از مهمترین آن حراست از اموال و رضایتمندی بیمه شدگان تأمین اجتماعی است، استفاده می کنیم.
ابراهیمی مدیر درمان ضمن تشریح عللی که طی سنوات گذشته این مرکز را به این وضعیت رسانده و نیز تلاشها و پیگیریهایی که در راستای بازسازی و راه اندازی مجدد این درمانگاه در این مدت صورت پذیرفته، اظهار داشت : مدیریت درمان گیلان تمام تلاش و نیروی خود را در جهت رفع موانع و مشکلات در جهت احیای مجدد این مرکز درمانی بکار گرفته تا مردم و بیمه شدگان منطقه از خدمات درمانی آن بهره مند گردند . البته با توجه به شرایط موجود، راه اندازی این مرکز درمانی عزمی راسخ و همکاری تمامی نهادهای ذیربط را می طلبد.