وزیر ارتباطات یا وزیر قطع ارتباطات !!!

آقایان مسئول؛ قبل از سخن گفتن کمی تفکر چاشنی سخنان خود کنید

اسرار امروز/ ریحانه خوشحال . حال که کمکی برای این ملت نیستید لااقل چوب لای چرخشان نگذارید ...

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز،  وزیر ارتباطات در مصاحبه ای اعلام کرد استفاده از فیلتر شکن، غیرمجاز است و فروش فیلترشکن نیز جرم می باشد ولی جرم انگاری نشده است !!!

وی افزود: تلاش میکنیم تا استفاده از فیلتر شکنها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم بشود یعنی کسانی که از فیلتر شکن استفاده میکنند مجرم محسوب می شوند !!!

جناب وزیر؛ بهتر نیست قبل از آنکه سخن به دهان بیاورید قدری هم تفکر و تامل بخرج دهید؟!

اینگونه که شما فیلتر شکن را جرم و استفاده کنندگان آن را مجرم خواندید  یعنی 80 میلیون آدمی  که از فیلتر شکن استفاده میکنند، مجرم هستند ؟؟!!  یعنی شما دولتی هستید که اندازه یک ملت مجرم دارید؟؟!!

چه بر سرمان گذشته است که برخی از مسئولین  اینگونه توهین آمیز و حقارت بار به ملت فهیم  کشورمان نگاه  میکنند !! پس فرمایش خداوند باری تعالی که میفرمایند:« من انسان را اشرف مخلوقات آفریده ام و به او شعور و درک و فهم داده ام» چه میشود ؟؟

جناب وزیر؛ با این جمله خود میخواهید بگویید که خداوند فقط به تعدادی از شما مدیران ارشد شعور داده و مابقی را فاقد درک و شعور خلق کرده  است که حتی نمیتوانند یک اپلیکیشن که مورد نیازشان است را نصب کنند و مشکلات و نیازهای خود را رفع نمایند؟؟ حتی در این مورد هم حق انتخاب ندارند؟!  لطفا ایران را به کره شمال دوم تبدیل نکنید...

حال که دولت توانایی ایجاد اشتغال لازم و مناسب برای جوانان تحصیل کرده بیکار را ندارد و جوانان ما با تحصیلات عالیه همچنان بیکار و بی پول و به دنبال آن محروم از ازدواج و تشکیل خانواده  هستند که حالا با پلتفرمهای موجود و کاربردی توانسته اند درآمدی برای خود ایجاد کنند تا دستشان جلوی پدر کم درآمدشان دراز نشود ، آن را هم میخواهید از آنان بگیرید؟؟

حال که کمکی برای این ملت نیستید لااقل چوب لای چرخشان نگذارید ...

جناب وزیر؛ این جرمی که شما دم از آن می زنید شامل حال بسیاری از مسئولین رده بالای کشوری از جمله شما هم می شود چرا که همگی در این پلتفرمها  صاحب اکانت هستید و فقط هم با فیلتر شکن وارد شده و توییت های خود را ثبت میکنید. بنابراین خود شما اولین مجرم این فرمایشات محسوب می شوید. قدری تامل قبل از سخن را به فرمایشات خود بیفزاید تا بیش از این تشویش اذهان عمومی نکنید...

متاسفانه این نگاه غیر علمی وغیر عالمانه ی  شما باعث شده تا معاون تان در سخنانی اعلام کند:« مردم قبل از استفاده از  این پلتفرمها باید فکر اینجا را هم می کردند !!! » در جواب ایشان باید گفت آدمی که در حال غرق شدن است حتی به تکه چوبی که یک سوم وزنش را طاقت نمی آورد هم چنگ میزند... آنگاه شما چگونه از مردمی که گاها به نان شب خود محتاج هستند و به هردری میزنند تا لقمه نانی دربیاورند میگویید که باید فکر اینجا را میکردید که ما قطع میکنیم ؟؟؟ شاید مردم ما فکر نمیکردند که قرار است کشورشان را به کره شمالی دوم تبدیل کنید.

جناب وزیرآنگونه که از عنوان پست شما مشخص است وظیفه شما برقراری ارتباطات است اما انگار شما به دنبال قطع ارتباطات هستید. به نظر می رسد باید عنوان شما را از وزیر ارتباطات به وزیر قطع ارتباطات تغییر داد...

 


ارسال شده در جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۵ بعدازظهر
کد خبر: 8135328