حمید رضا ترقی:

«دولت ۵۸ هزار تومانی»، جواب حضور ۲۲ بهمن مردم نیست

اسرار امروزبدنه دولت، حاضر به «مشورت» هم نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از مهر، حمید رضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه بدنه دولت حاضر به کسب مشورت هم نیست، بیان کرد: بسیاری آمادگی دارند در این زمینه به دولت کمک کنند، اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم بدنه دولت حاضر به کسب مشورت هم نیست. در حال حاضر چند روز است عده‌ای از کارشناسان که پیشنهادات سازنده‌ای برای مهار قیمت دلار دارند، را به مدیر کل ارزی بانک مرکزی معرفی کرده‌ایم تا بتوانند دقایقی کوتاه با آنها حرف بزنند، اما متأسفانه در بانک مرکزی حتی حاضر به شنیدن تلفنی پیشنهاد این کارشناسان نیستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اگر دولت از ظرفیت‌های مشورتی نخبگان جامعه استفاده نکند و فقط بخواهد به عقل خود تکیه داشته باشد. به نظر می‌رسد اینگونه مشکلات مردم افزایش پیدا می‌کند؛ لذا مسئولین اقتصادی دولت لازم است ذهن خود را باز کرده و نظرات نخبگان و دلسوزان جامعه بشنوند.

عضو حزب مؤتلفه اظهار داشت: باید گفت عدم پاسخگویی به این ملت وفادار موجب نارضایتی بیشتر مردم خواهد شد و این به ضرر سرمایه اجتماعی مردم و نیروهای انقلاب تمام خواهد شد.

ترقی با اشاره به افزایش نرخ دلار تأکید کرد: امیدوار هستیم انشاالله توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه کافی قرار بگیرد، زیرا قطعاً دولت ۵۸ هزار تومانی جواب حضور مردم نیست بلکه در واقع بی‌اعتنایی به حضور مردم در ۲۲ بهمن است.


ارسال شده در یکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۹ بعدازظهر
کد خبر: 2703889