​سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای گیلان:

اشتغال در زندان باید توأم با اثر بخشی و تولید درآمد باشد

اسرار امروز. سید حمید حسینی مدیرکل زندانهای گیلان به همراه مسئولین واحد های ستادی ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان زنان و کانون اصلاح و تربیت طی جلسه ای در دفتر زندان درجمع کارکنان این مرکز با اشاره به ادامه جلسات تخصصی زندانهای گیلان در حوزه های قضایی ، بهداشت درمان ، انفورماتیک ، فنی مهندسی ، یگان حفاظت ، مددکاری ، اداری مالی ، امنیتی و … و اتخاذ تصمیمات و مصوبات لازم از حاصل این نشست ها ، بهره مندی از فیوضات ایام ماه مبارک رمضان را از آثار و برکات معنوی این ماه خواند و آن را در روحیه و انگیزش نیروی انسانی مهم قلمداد نمود.

به گزارش روابط عمومی اقدامات تامینی و تربیتی زندانهای گیلان ، وی با مهم خواندن جایگاه نیروی انسانی در دستگاه اجرایی به خصوص زندانها که نیروها بصورت شبانه روز مشغول به کارهستند و با تاکید بر آمادگی ذهنی کارکنان ، به روز بودن ، ارائه پیشنهادات تازه و برنامه ریزی و مطالعه در امورات روزمره عناصری مانند همت عالی ، وجدان کاری ، مسئولیت پذیری همراه با پشتکار، عشق و علاقه به کار را از عوامل اصلی موفقیت در کار دانست.

سید حمید حسینی با اشاره به بخش اشتغال و حرفه آموزی و تاکید اخیر ریاست سازمان زندانها در طلیعه سال جاری گفت : علاوه بر وظایف سازمانی در این زمینه ، اشتغال ما باید توام با تولید اثر بخشی و تولید درآمد برای مددجویان باشد ، و با تعامل و رایزنی و پیدا کردن راهکارهای مناسب در بهبود ، رشد و تحول در زمینه های اشتغال باید بدنبال فرصت های مناسب باشیم.

وی در خاتمه افزود : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال طبق منویات مقام معظم رهبری باید با مدیریت جهادی به سوی اشتغال حرکت و دین خود را ادا کرد و نباید فراموش کنیم ایجاد اشتغال علاوه برآمادگی جسمی، روانی واجتماعی مددجو باعث ایجاد آرامش برای خانواده وی و جامعه را در برخواهد داشت.

در ادامه جلسه محمد نژاد رئیس کانون اصلاح وتربیت و زندان زنان استان نیز گزارش مبسوطی از وضعیت این مرکز ، کاهش چشمگیر جمعیت کیفری ، اشتغال و حرفه آموزی ، بهداشت درمان ، برنامه های فرهنگی تربیتی و… برای حاضرین ارائه نمود.


ارسال شده در جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۸ بعدازظهر
کد خبر: 9386559