سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی:

موجودیت منطقه آزاد انزلی وابسته به رونق کسب و کار بخش خصوصی است

اسرار امروزاکبر نیازی گفت: سرعت عمل خدمات رسانی در منطقه آزاد انزلی افزایش می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، نشست تخصصی و صمیمانه فعالین تجاری و حوزه بندری منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی، عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

نیازی در این نشست تخصصی با بیان اینکه موجودیت منطقه آزاد انزلی وابسته به رونق کسب و کار بخش خصوصی است، اظهار داشت: با عنایت به روند فزاینده استقبال فعالین اقتصادی داخلی و خارجی برای بهره‌برداری از ظرفیت های حمل و نقلی و ترانزیتی منطقه آزاد انزلی طی سال‌جاری؛ تسریع در عملیات احداث انبارها، سیلوها و مخازن جدید در اولویت نخست سازمان قرار می گیرد. وی با تصریح بر لزوم فرآهم نمودن شرایط سودآوری بیشتر فعالین اقتصادی در سطح منطقه اضافه کرد: با توجه به هم افزایی موجود با نهادهایی چون گمرک، جهاد کشاورزی، استاندارد و سازمان بنادر، سرعت عمل خدمات رسانی افزایش خواهد یافت.

 

گفتنی است براساس راهبرد در نظر گرفته شده از سوی مدیریت عالی سازمان سلسله نشست های تخصصی بررسی رفع موانع و تسهیل امور فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران زمینه های مختلف منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گرفته و جلسه با فعالین حوزه تجاری و حمل و نقلی که با حضور معاونین اقتصادی و بندری و مدیران معاونت های مربوطه،نخستین نشست از این مجموعه می باشد.


ارسال شده در جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر
کد خبر: 2295529