استاندار گیلان در مراسم روز خبرنگار:

بسیاری از توفیقات مرهون همراهی و توجه متقابل رسانه ها و مسئولان است

اختصاصی/اسرارامروز.استاندار گیلان در مراسم استانی روز خبرنگار در تالار ماه عسل شهر رشت گفت : باید فضای نقد سازنده وجود داشته باشد .

دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان در مراسم روز خبرنگار که در تالار ماه عسل شهر رشت برگزار شد با تاکید بر اینکه پاسخگویی مسئولین امری پسندیده و شایسته است،گفت: تأکید داشتم فضای مراسم امروز دلنشین و فارغ از تعارفات رسمی باشد و همواره تا جایی که از لحاظ زمان و توان مقدور بوده است پاسخگو بودم و اگر بنا به دلیلی فرصت پاسخگویی هم نباشد یقیناً از نظرات و پیشنهادات استفاده می‌کنیم.

استاندار گیلان از برگزاری نشست خبری در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در هفته های آینده نشستی با خبرنگاران و رسانه ها به منظوربیان دستاوردهای دولت یازدهم و تبیین مهم ترین برنامه های چهار ساله دولت در گیلان برگزار خواهم کرد.

وی تاکید کرد : امروزه در دنیا کشورهایی حرف اول را می‌زنند که از لحاظ توان رسانه‌ای به روز هستند و فضای رسانه، حوزه‌ ای کاملا تخصصی است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: خبرنویسی، خبرنگاری، قلم و بیان مطلب از جمله توانمندی هایی است که هر کس نمی تواند در آن صاحب نظر و موفق شود. یقین دارم هر یک از افرادی که در این حوزه اشتغال دارند با عشق پا به عرصه گذشته‌اند و این خاصیت در کمتر شغلی دیده می‌شود و باید فضای فعلی تقویت شود.

نجفی عنوان کرد : آمارها نشان می دهد فضای امروز مطبوعات و رسانه‌ها در استان گیلان به مراتب بهتر از گذشته است و همه بایستی تلاش کنیم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم را فراهم کنیم.

استاندار فضای رسانه و مطبوعات گیلان را در مجموع همواره همراه با مسئولین دانست و گفت : بسیاری از توفیقات مرهون همین همراهی و توجه متقابل رسانه ها و مسئولان است. از رفتار رسانه‌های استان راضی هستم و انصافاً رسانه‌های گیلان همواره اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده اند.

وی وجود اندیشه‌های متفاوت در رسانه ها را سازنده عنوان کرد و با بیان اینکه نبایستی از وجود اندیشه‌های مختلف برآشفت، خاطر نشان کرد : باید فضای نقد سازنده وجود داشته باشد لذا دولت تدبیر و امید تمام تفکرات جامعه را مد نظر قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت : انتظار دارم فضای رسانه‌ای کشور و استان مدیران را به سمت خدمت بهتر هدایت کند.

وی ابراز امیدواری کرد جامعه‌ی بزرگ خبرنگاران همچون همیشه شرایط را برای وجود جامعه‌ای پویا پایدار نگه دارند و خاطرنشان کرد: امروز در حوزه خبرنگاری در سطح استان از لحاظ کمی در شرایط بسیارخوبی هستیم و باید کیفیت را نیز توسعه دهیم و این مهم دست یافتنی است.


ارسال شده در سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷ بعدازظهر
کد خبر: 7326201