دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت :اولين گام از طرح بازآفريني شهر رشت از رودخانه زرجوب آغاز شده و تا تالاب عينك امتداد مي يابد

دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت در میدان شهدای ذهاب گفت : مایه خوشحالي است كه افتتاح اين پروژه با ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و معمار كبير انقلاب اسلامي و فرا رسيدن روز جمهوري اسلامي در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل مزین است مقارن شد.

وي اظهار کرد: بافت فرهنگي تاريخي مركز شهر رشت اولين گام از طرح بازآفريني شهر رشت است كه اين طرح از رودخانه زرجوب آغاز شده و تا تالاب عينك امتداد مي يابد.


شهردار رشت اذعان داشت: مدیریت شهری رشت با برنامه ریزی دقیق و منظم به دنبال توسعه رشت می باشد و این راه با گامهای استوار و محکم تری ادامه می یا بد.

وی هدف از اجرای این پروژه را بازسازی هویت، پیاده محوری، مشارکت مردمی و اقتصاد ماندگار عنوان کرد و افزود: ما قطعاً براي اجراي طرح بازآفريني شهر رشت نيازمند همراهي و همكاري بيش از پيش شما مردم و بازاريان اين شهر هستيم .

ثابت قدم در پایان سخنانش از تمام مردم رشت و خصوصا بازاریانی که با صبوری برای اتمام این پروژه همراهی کردند قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که این همراهی ادامه دار باشد.


ارسال شده در دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ قبل‌ازظهر
کد خبر: 54