رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای اسلامی رشت:

شهردار رشت اهل قشون کشی، یارگیری و زد و بند نیست

اسرارامروز. رضا رسولی رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورا در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: این شهر ظلم زیاد دیده و در چند سال گذشته روزهای خوش کم دیده و شاید دلیل آن، جاه طلبی و غلبه سیاسی کاری بر کار اجرایی بوده است. 

رضا رسولی رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورا در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت  که در تالار این شورا برگزار شد اظهار کرد: شورای پنجم از نظر بنده به عنوان یک شهروند نوید بخش است. شورا امروز مسیری را طی کرده تا در قالب یک مجموعه با تجربه و پیشکسوت برای توسعه و رفع معضلات شهر تلاش نماید.

به گزارش اسرارامروز، رضا رسولی گفت: در شهری کار می کنیم که آسیب زیاد است. این شهر ظلم زیاد دیده و در چند سال گذشته روزهای خوش کم دیده و شاید دلیل آن جاه طلبی و غلبه سیاسی کاری بر کار اجرایی بوده است. هرچند شورای چهارم را هم بسیار مستعد می دیدم ولی برخی رفتارها منجر شده برای شهر مفید نباشد. طبیعتا در شورای پنجم انتظارات ویژه ای وجود دارد. شهرداری را انتخاب کردیم که کارهای بزرگی در شهری که مدیریت کرده انجام داده است.

وی نصرتی را فردی با تجربه خواند و افزود: ایشان اهل قشون کشی، یارگیری و زد و بند نیست و هنوز هم امید ما همین است. ما به ایشان فرصت می دهیم اما در یک بازه زمانی مشخص به عنوان یک عضو شورا وارد روال قانونی پیگیری حق و حقوق مردم شده و نظارت و مطالبات مردم را پیگیری می کنم.

رسولی، در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رییس شورا گفت: برخی از لوایح مرتبط با کمیسیون عمران متاسفانه به این کمیسیون ارجاع نشده است. و در ارجاع لوایح باید ساختار فنی تری لحاظ شود.

 

وی به طرح توسعه ای در حوزه آب و فاضلاب اشاره نمود و خواستار ارجاع آن به کمیسیون عمران شد.رسولی همچنین افزود: طرح شفاف سازی ساختار شورا و شهرداری بخشی کنترل پروژه ای بوده و باید در حوزه برنامه ریزی عمرانی به این کمیسیون ارجاع شود. همچنین لایه ارزش منطقه ای باید در کمیسیون عمران نیز مورد بررسی قرار گیرد. لایحه ارزش منطقه ای دقیقا مربوط به کمیسیون ماده صد هست و انتظار می رود این لایحه به کمیسیون عمران نیز جهت بررسی ارجاع شود./گیل خبر


ارسال شده در دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۵ بعدازظهر
کد خبر: 0378566