عذرخواهی مدیرعامل شرکت ابفای استان گیلان

اسرارامروزمدیرعامل شرکت آبفای  گیلان  گفت: وظیفه دارم از آن دسته عزیزانی که ساعاتی را بدون خدمات آبرسانی گذراندند عذرخواهی نمایم.

سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آبفای  گیلان  با اشاره به مجموع تماس های ثبت شده از بامداد روز ۲۹ اسفند و روزهای اخیر ،گفت: بیش از ۴۰۰۰ تماس توسط خطوط دیجیتال شرکت آب و فاضلاب شهری در سامانه ۱۲۲ انجام شده و بیش از ۱۵ اپراتور این مرکز در ساعت پایانی سال پاسخگوی مشترکین محترم بوده اند.

به گزارش اسرارامروز، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در رابطه با نحوه ی مدیریت و تامین آب ساعات پایانی سال و پاسخگویی به مشترکین گفت: طی ساعات پایانی آخرین روز سال و احتمال افزایش مصرف آب از سوی مشترکین، کلیه تاسیسات، تصفیه خانه ها و چاه های شرکت در مدار تولید قرار داشتند و از این نظر مشکلی وجود نداشت.اما مصرف بالای مشترکین محترم در برخی نقاط موجب افت فشار و قطعی شد که این موضوع پس از تحویل سال و بازگشت به وضع عادی برطرف گردید.

وی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن عید نوروز گفت: وظیفه دارم از آن دسته عزیزانی که ساعاتی را بدون خدمات آبرسانی گذراندند عذرخواهی نمایم و از کلیه رسانه ها بخواهم برای اطلاع رسانی در امر بهینه سازی مصرف آب در ایام عید نوروز یاریمان نمایند، چرا که ایجاد فرهنگ مصرف بهینه آب امکان برخورداری همگان از نعمت الهی آب را به دنبال خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت آبفای استان گیلان همچنین عنوان کرد: با توجه به کم آبی سالیان اخیر ایران اسلامی از مشترکین آب استان و مهمانان عزیز نوروزی درخواست داریم در مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب تصفیه شده که با صرف هزینه فراوان و تلاش شبانه روزی به دست می آید با این شرکت همکاری داشته باشند.

گفتنی است مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب وفاضلاب استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های شهروندان سراسر استان گیلان است.


ارسال شده در پنجشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵ قبل‌ازظهر
کد خبر: 3093570