۴۲۷۹ میلیون ریال ‌انواع کالای قاچاق در استان گیلان کشف شد
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان:

۴۲۷۹ میلیون ریال ‌انواع کالای قاچاق در استان گیلان کشف شد

اسرارامروزرئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان از انجام حدود 9 هزار و 300 مورد بازرسی در این استان خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این فرآیندها در نه‌ ماهه گذشته امسال ارزش ریالی پرونده‌هایی که در حوزه تخلفات و جرایم در استان تشکیل و به تعزیرات معرفی شده‌اند به 120 میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرارامروز،‌ فرهاد دلق‌پوش امروز در سمینار هم‌اندیشی، دفاع و حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: نتیجه انجام نظارت‌ها و کنترل‌های مستمر بازرسان اداره کل صنعت، معدن‌ و تجارت گیلان در 9 ماهه اخیر به کشف 4 هزار و 279 میلیون ریال ‌انواع کالای قاچاق منجرشد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان از تشکیل 205 پرونده در زمینه قاچاق کالاها در استان خبر داد و عنوان کرد: بازرسان حوزه معاونت نظارت و بازرسی با پاسداری از حقوق مردم ضمن تثبیت شرایط کلی بازار به خوبی در مسیر حفاظت از بیت‌المال و اموال شهروندان فعالیت می‌کنند.

دلق‌پوش با تأکید بر اجرای اصول پیشگیری از وقوع جرایم توسط متولیان امر بیان داشت: بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان مجریان برقراری عدالت در سطح جامعه هستند بنابراین برای تحقق این هدف متعالی باید زمینه‌های مساعد در بروز تخلفات و انواع جرایم را کاهش دهیم.

وی وضعیت معیشتی مردم را وابسته به مسئله اجرای صحیح قانون در حوزه تولید و تجارت اعلام کرد و ابراز داشت: اجرای بازرسی‌های دقیق و برخورد با عوامل ایجاد کننده ناهنجاری‌ها در حوزه تولید و مبادلات تجاری می‌تواند در استقرار نظام عدالت اقتصادی کمک شایانی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت گیلان از انجام حدود 9 هزار و 300 مورد بازرسی در این استان خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این فرآیندها در نه‌ ماهه گذشته امسال ارزش ریالی پرونده‌هایی که در حوزه تخلفات و جرایم در استان تشکیل و به تعزیرات معرفی شده‌اند به 120 میلیارد ریال رسید.

ارسال شده در یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۸ بعدازظهر
کد خبر: 0825789
آخرین خبر ها
گزیده خبرها