مردم بخش خمام از تلاش کارکنان اداره گاز تقدیر کردند

مردم بخش خمام از تلاش کارکنان اداره گاز تقدیر کردند

اختصاصی/اسرارامروزبخش خمام در سال 1394 به اولین بخش سبز شهرستان رشت تبدیل شد/ خمام یکی از موفق ترین بخشهای شهرستان رشت در توسعه گازرسانی می باشد/ 17 خدمت شرکت گاز برون سپاری شد

تردیدی نیست که شأن و شایستگی‌های مردم ایران به عنوان پایه گذار یکی از قدیمی‌ترین تمدن های جهان و خردمند ترین انسانهایی که بی هیچ تعصبِ غیر منطقی و جاهلانه، آخرین، برترین و کامل‌ترین دین آسمانی را برگزیده‌اند، بسیار بالاتر از چیزی است که هم اکنون به آن دست یافته اند. برخورداری از منابع طبیعی فراوان و استثنایی مانند؛ نفت و گاز و ... تنها بخش اندکی از فرصت‌هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مردم ایران اسلامی قرار گرفته است. یکی از مطالبات جدی مردم کشور پس از انقلاب اسلامی استفاده از انرژی گاز و گازرسانی به نقاط مختلف کشور بود که البته عملکرد شرکت گاز در این راستا، تقدیر مردم در بیشتر نقاط کشور را به دنبال داشت. می توان ادعا کرد پایداری جریان انرژی در کشور یکی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب است که کاری بسیجی و انقلابی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرارامروز، بخش خمام در استان گیلان بخش خمام در کریدور شمال جنوب قرار دارد و شبکه گاز آن با شهرهای رشت  -انزلی - خشکبیجار رینگ شده است.

بخش خمام یکی از موفق ترین بخشهای شهرستان رشت در زمینه توسعه گازرسانی می باشد .

مردم بخش خمام ضمن تقدیر از اداره گاز  بخش خمام می گویند: یکی از اداراتی که از عملکرد آن در این بخش بسیار رضایت داریم اداره گاز بخش خمام است.

به گفته مردم این بخش دلیل این رضایتمندی ، خدمات ارزنده ای مهندس بهمن اصغری طلب رییس این اداره است که از سال 1392 تاکنون با تلاش کارکنان اداره گاز بخش خمام  در زمینه توسعه گازرسانی و ارائه خدمات به شهرها و روستاهای این بخش موفق بوده است.

با  همت و تلاش های شبانه روزیِ صورت گرفته پرسنل اداره گاز بخش خمام، جشن پایان گاز رسانی در شهر خمام گرفته شده است و در حال حاضر تمامی روستاها و نیز ۱۰۰ درصد شهر خمام از نعمت گاز بهره مند می باشند و بخش خمام در سال 1394 به اولین بخش سبز شهرستان رشت تبدیل شد.

در حال حاضر هیچ جایی در بخش خمام وجود ندارد که فاقد شبکه گازرسانی باشد و در کوچه های جدید الاحداث طراحی شبکه انجام شده و در حال گازرسانی است.

اصغری طلب اعتقاد دارد : رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با خدمات مستمر و پایداری که ارائه می‌دهیم همواره در مسیر کسب رضایتمندی مردم گام برداریم.

وی می گوید: پرسنل اداره گاز خمام افتخار می کنند که خدمتگزار مردم خوب شهر خمام هستند.

وی چندی پیش در نماز جمعه این بخش به مردم اعلام کرد: اگر اداره گاز بخش خمام در تکریم ارباب رجوع ،توانست رضایتمندی مردم را داشته باشد نتیجه تعامل سایر ادارت با این اداره و حمایت مسئولین استان و بخش خمام است.  

لازم به یادآوری است شبکه گذاری گاز شهری بخش خمام  از سال  1371 تا اواسط  سال 1373  انجام شد و در دی ماه سال 1373 اولین اشتراک واگذار گردید. بخش خمام دارای 23 هزار مشترک می باشد. در شهرخمام و روستاهای این بخش، 600 کیلومتر شبکه گاز شهری و روستای اجراء شده و  15 هزار علمک نصب شده است.

همچنین در این بخش 6 ایستگاه تنظیم و تامین فشار و 4 ایستگاه سی ان جی نصب شده است و این بخش 22 و نیم کیلومتر شبکه انتقال گاز وجود دارد.

یکی از ابتکارات بهمن اصغری طلب در دوران خدمت وی در بخش خمام، برون سپاری 17 خدمت شرکت گاز به بخش خصوصی است که توانست علاوه بر کاهش ترافیک و جلوگیری از آلودگی محیط زیست ، رضایت عموم مردم این بخش را به دلیل مدیریت زمان در پی داشته باشد.

همچنین اداره گاز بخش خمام در برگزاری مانور مشترک آتش نشانی با ادارات ، کارگاه مصرف بهینه سوخت، مانور زلزله، خروج اضطراری از اداره جزء اولین ادارات تحت مدیریت شرکت گاز استان گیلان بود که برخی از این موارد، الگویی برای سایر ادارات استان شده است.

در پایان ذکر این مطلب ضروری به نظر می رسد که مردم بخش خمام به دلیل حمایت و انتصاب چنین مدیران موفقی در تکریم ارباب رجوع ،قدردان مسئولین شرکت گاز کشور و استان گیلان هستند.

ارسال شده در شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۹ بعدازظهر
کد خبر: 8234404
آخرین خبر ها
گزیده خبرها