از مطرح کردن دغدغه هایمان با وزیر منع شدیم/ مردم نباید سپر بلای نماینده، فرماندار و بخشدار شوند
رییس شورای اسلامی روستای لاسک :

از مطرح کردن دغدغه هایمان با وزیر منع شدیم/ مردم نباید سپر بلای نماینده، فرماندار و بخشدار شوند

اسرار امروزفرماندار و بخشدار پاسخگوی بی اطلاعی مردم از حضور وزیر نیرو در روستای لاسک باشند/ مگر می شود وزیر وارد روستا شود مردم و نمایندگان مردم از این مهم بی اطلاع باشند/ اجرایی شدن سد لاسک بیشتر یک شوی تبلیغاتی است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از ۸ دی، وزیر نیرو همراه با استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین استانی و شهرستان از محل  اجرای سد مخزنی لاسک در شهرستان شفت بازدید کردند‌ اما این در حالی است که حتی اعضای شورای روستایی لاسک و معتمدین محل از سفر وزیر به این منطقه بی خبر بودند.

 

ابراهیم اسداللهی رییس شورای اسلامی روستای لاسک و عضو شورای اسلامی بخش احمدسرگوراب با بیان اینکه از حضور وزیر در روستای لاسک اطلاعی نداشته است، اظهارکرد: نه تنها  اعضای شورای اسلامی لاسک یلکه روستاهای اطراف هم بی اطلاع بودند.

 وی با بیان اینکه مگر می شود وزیر وارد روستا شود مردم و نمایندگان مردم از این مهم بی اطلاع باشند، افزود: مردم نباید سپر بلای نماینده، فرماندار و بخشدار شوند.

عضو شورای اسلامی بخش احمدسرگوراب با گلایه از فرماندار و بخشدار احمدسرگوراب تصریح کرد: اینگونه یی احترامی به مردم و شورای اسلامی به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی با اعلام اینکه ۷۰درصد منازل در روستای لاسک و روستاهای همجوار دارای بافت فرسوده است، گفت: وقتی هنوز تکلیف مردم روشن نشده، اجرایی شدن این سد بیشتر یک شوی تبلیغاتی است.

وی با بیان اینکه لوله گاز، آب و … تا ورودی روستا کشیده شده، ولی به بهانه ساختن سد مردم محروم شده اند و ماباید تحمل کنیم و دم نزنیم گفت: وقتی فهمیدیم که وزیر وارد روستا شده، همراه با اعضای شورا خواستیم برخی دغدغه ها را مطزح کنیم اما جلوی ما را گرفتند.

 رییس شورای اسلامی روستای لاسک، گفت: امام فرمود انتخابات آزاد است ولی برخی ها می خواهند به خاطر اینکه انتخاب ما کسی دیگری بوده، تحت فشارمان بگذارند.

اسدالهی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن سد لاسک نیاز به فراهم شدن مقدمات دارد، گفت: هنوز این مقدمات فراهم نیست و هنوز تکلیف مردم منطقه روشن نیست.

وی در پایان با تأکید بر بی اطلاعی از حضور وزیر در روستا گفت: چرایی این بی اطلاعی را باید بخشدار و فرماندار شفت پاسخگو باشند.

ارسال شده در جمعه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲ قبل‌ازظهر
کد خبر: 9683191
آخرین خبر ها
گزیده خبرها