رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر رشت: شهردار منطقه 5 رشت از جنس مردم است

رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر رشت: شهردار منطقه 5 رشت از جنس مردم است

اختصاصی / اسرار امروز. کیمیا اخباری رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر رشت در یک گفتگو اختصاصی اظهار کرد: به دلیل کم توجهی مسئولین به این مجتمع مسکونی ، اهالی مشکلات فراوانی را در طول سالهای گذشته تجربه کردند.

وی که دانشجوی دکتری رشته حقوق گرایش جزا و جرم شناسی است در تیر ماه سالجاری با تشکیل گروهی با نام گروه سبز اندیشان و شادی آفرینان لاکانشهر تصمیم گرفت تا وارد عرصه انتخابات هیئت مدیره این مجتمع مسکونی شود و توانست اعتماد اهالی را که سالها فراموش شده بودند جلب کند و پس از موفقیت در انتخابات در مدتی کوتاه با همراهی دیگر اعضای هیئت مدیره ، خدمات قابل توجهی در راستای حل مشکلات ارائه کند.

از مشکلات دلسرد نمی شویم

رییس مجتمع مسکونی لاکانشهر در ادامه با تاکید بر اینکه از مشکلات دلسرد نمی شویم اذعان داشت: مدیریت شجاعت و شهامت می خواهد . از مشکلات دلسرد نمی شویم و مصمم هستیم با مشارکت ساکنین مجتمع ، موانع را رفع کنیم. وی تاکید کرد : اعضای هیئت مدیره جدید مجتمع مسکونی لاکانشهر از اشخاص تحصیلکرده و آینده نگر هستند و با حذف کلمه من ،تمام تلاش خود را با هم اندیشی برای حل مشکلات اهالی این مجتمع آغاز کردند.

وی که خود از سال 1387 ساکن این مجتمع است در ادامه گفت: گروه سبز اندیشان و شادی آفرینان لاکانشهر بر اساس اهداف و برنامه های خود پیش از انتخابات از جمله تجهیز پارکهای مجتمع ، لایه روبی رودخانه و رفع بوی نامطبوع رودخانه ، جمع آوری سگهای بلا صاحب ، نظافت و رفت و روب ، احیای فضای سبز و نگهداری آن ، رفع معضل آبگرفتگی شهرک ، تهیه امکانات آموزشی و ورزشی مدرسه بوعلی سینا گام برداشته وتوانست با کمک و مشارکت اهالی این شهرک به وعده های خود عمل کند.

اخباری در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره بدون دریافت حقوق و بصورت افتخاری فعالیت می کنند ،افزود: اعضای هیئت مدیره در انتخابات تاکید کردند که برنامه های ارائه شده جنبه تبلیغاتی نداشته و برای جمع کردن رای نیست . رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر با اشاره به قدمت قدیمی این مجتمع گفت: مجتمع مسکونی لاکانشهر در کیلومتر 6 جاده لاکان واقع شده و مساحت آن 23 هکتار می باشد که حدود 8 هکتار از این شهرک را فضای سبز پوشانده است. لازم به یادآوری است این مجتمع دارای فضاهای خدماتی از قبیل : تجاری،آموزشی، پارک مرکزی، سالن ورزشی سرپوشیده و همچنین تجهیزات و تاسیسات شهری می باشد .

وی از وجود 4 فاز در این شهرک خبر داد و یادآور شد: این شهرک دارای 4 فاز است. فاز یک آن شامل تعداد 230 واحد در 23 بلوک بصورت 4 طبقه در زیربنایی با مساحت 23786 احداث شده است . فاز دوم آن هم با تعداد 348 واحد با زیر بنای 42623 متر مربع بصورت 3 و 4 طبقه احداث شده و دارای 54 بلوک است. همچنین فاز سوم این شهرک هم 492 واحد با زیر بنای 41435 متر مربع است و دارای 39 بلوک می باشد. وی افزود : فاز 4 شهرک لاکانشهر بصورت 3 و 4 طبقه با زیربنای 25522 متر مربع بوده و 30 بلوک می باشد. رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر در ادامه تصریح کرد: تعداد 200 واحد توسط شرکت سرمایه گذاری پارس مسکن خزر بعنوان مجری طرح نیز در حال احداث است.

مجتمع مسکونی لاکانشهر با حضور شهردار منطقه 5 رشت جانی دوباره گرفت

اخباری در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از زحمات فراوان مهندس عبداللهی شهردار منطقه 5 رشت برای حل مشکلات مجتمع مسکونی لاکانشهر گفت: پس از انتخابات، برای حل مشکلات این شهرک که ریشه در گذشته خیلی دور دارد به دفتر شهردار منطقه 5 رشت مراجعه کردیم و ایشان بلافاصله دستور رفع 5 معضل بزرگ شهرک لاکانشهر از جمله لایه روبی رودخانه، تجهیز پارک ، جمع آوری سگهای بلاصاحب ، تعریض جاده لاکان و جمع آوری مکان تولید ذغال که آسایش اهالی را سلب کرده بود را صادر کردند. وی در ادامه سخنانش با تبریک به حسن انتخاب دکتر ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت برای انتخاب مهندس عبداللهی ،خاطرنشان کرد: انگیزه اعضای هیئت مدیره با پیگیری مستمر و فراوان آقای مهندس عبداللهی شهردار محترم منطقه 5 چندین برابر شد و احساس کردند برای حل مشکلاتی که سالها گریبانگیر اهالی این شهرک بوده یک پشتیبان بسیار خوب و قوی دارند .

اخباری افزود: این مجتمع که در سالهای گذشته به فراموشی سپرده شده بود با حضور شهردار منطقه 5 جانی دوباره گرفت و به همت وی در اولین اقدام دو پارک این شهرک تجهیز شد. وی اضافه کرد: تهیه سطلهای زباله مکانیزه برای لاکانشهر ،همکاری در رفت و روب شهرک لاکانشهر که جز وظایف شهرداری نبود و آسفالت خیابانهای این مجتمع در آینده نزدیک از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 5 رشت است. وی تاکید کرد: با مسولی روبه رو شدیم که از جنس مردم است و در طول سه ماه گذشته 4 بار بازدید میدانی از مشکالات و معضلات این مجتمع داشتند.

برخورد با اراذل و اوباش با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی

رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر در ادامه از نیروی انتظامی هم تقدیر کرد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاهای قضایی و حمایت پاسگاه انتظامی منطقه توانستیم امنیت بیشتری برای اهالی ایجاد کنیم و گشت و کنترل مامورین نیروی انتظامی از درگیریهایی که توسط برخی اراذل و اوباش صورت می گرفت جلوگیری کرد.

کمبود منابع مالی آموزش و پرورش جواب دائمی مسئولین و بی اثر بودن مکاتبات؟!

وی با انتقاد از آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: متاسفانه مدرسه بوعلی سینای لاکانشهر سالها از امکانات آموزشی و ورزشی محروم بود و حتی بابت بهای مصرفی برق ،گاز و ... کلی بدهی داشت که برای رفع این کمبودها به اولیای دانش آموزان فشار می آوردند و مکاتبات با آموزش و پرورش هم اثری نداشت . کمبود منابع مالی آموزش و پرورش جواب دائمی مسئولین آموزش و پرورش استان بود که با انعکاس مشکلات دانش آموزان به هیئت مدیره از شهردار منطقه 5 کمک خواستیم و ایشان علیرغم اینکه وظیفه ای نداشتند از هیچ حمایتی دریغ نکردند و برای دانش آموزان امکاناتی از قبیل نیمکت،سایبان،لوازم ورزشی،لباس ورزشی و ... تهیه نمودند.

23 سال انتظار ساکنین مجتمع در انتظار آب شرب و بی توجهی شرکت آبفای روستایی استان گیلان؟!

رییس هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر در ادامه با انتقاد از شرکت آبفای روستای استان گیلان گفت: متاسفانه پس از 23 سال هنوز این مجتمع در مرکز استان با یک هزار و 400 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار نیست و آب مورد نیاز از چاه و با حداقل امکانات تصفیه تامین می شود.آبفای روستای استان گیلان در خصوص آبرسانی به این مجتمع از هیئت مدیره خواست که تاسیسات و چاه آب را در اختیارشان قرار دهیم و در قبال اخذ هزینه بصورت ماهیانه آب شرب بهداشتی مردم این مجتمع را تامین کند در صورتیکه خط انتقال آب شرب بهداشتی از جلوی این مجتمع می گذرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از انتخابات هم سری به ما بزنند

اخباری همچنین از نمایندگان مجلس مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خواست که فقط در زمان انتخابات بفکر ما نیفتند و 1400 خانوار این مجتمع انتظار دارند پس از انتخابات هم سری به این مجتمع بزنند.

همبستگی و همدلی علت موفقیت گروه سبزاندیشان و شادی آفرینان

وی علت موفقیت گروه سبزاندیشان و شادی افرینان لاکانشهر در این مدت کوتاه را همبستگی و همدلی اعلام کرد و افزود: همه اعضای هیئت مدیره مجتمع مسکونی لاکانشهر با هدف حل مشکلات وارد شدند و به حول قوه الهی توانستیم گامهای خوبی برداریم. جا دارد از زحمات و تلاشهای آقایان زین العابدین علیپور نائب رییس ،دکتر امیر میرزایی خزانه دار ، حجت پورجعفری دبیر هیئت مدیره ، مهندس مهدی سیف زاده و سرکار خانم کبری بوذری بازرسان اصلی ، سعید مصفا بازرس علی البدل، زاهد بابایی حسابدار ، نریمان صفری مسول امور اداری تقدیر نمایم. وی در پایان سخنانش از آقایان حسن مقدس ، اشکان قربانی ، علی اخباری ،مهزاد قاسم نژاد، بابک کامیاب، ابوالفضل نظری ،محمد امین نیک قلب و مهران پورناصرانی که از نگهبانان حفاظتی و مراقبتی مجتمع مسکونی لاکانشهر هستند و نیروهای فضای سبز و تاسیساتی تشکر کرد.

582e8be97befa.jpg

582e919ba6518.jpg




582e8c7a694bc.jpg


582e90028cbf6.jpg

582e903f0ec68.jpg

582e90d50e6a0.jpg



ارسال شده در شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۵ قبل‌ازظهر
کد خبر: 169
آخرین خبر ها
گزیده خبرها