درخشش ورزشکاران کیک بوکسینگ واکوی  گیلان در اولین دوره رقابت های مجازی ایران

درخشش ورزشکاران کیک بوکسینگ واکوی گیلان در اولین دوره رقابت های مجازی ایران

اسرار امروز. در اولین دوره رقابت های کیک بوکسینگ واکوی ایران که با شرکت ۱۲ استان برگزارشد ، ورزشکاران گیلانی ۴ مقام کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، در اولین دوره رقابت های کیک بوکسینگ واکوی ایران که با شرکت ۱۲ استان برگزارشد ، ورزشکاران گیلانی ۴ مقام کسب کردند.

عباس گیاهی مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکوی گیلان ،  با بیان اینکه این رقابتها بصورت  های مجازی و با هدف پویش در خانه بمانیم ، بدنبال حفظ روحیه مردم برگزار  شد ، گفت : در این مسابقات که صد ورزشکار از استانهای مختلف حضور داشتند ،تیم گیلان با کسب ۴ مدال طلا ، نقره و برنز  درخشش تحسین بر انگیزی داشت.

وی ضمن قدردانی از پیام تبریک ریاست هیات انجمنهای ورزشی  استان گیلان، اظهار امیدواری کرد که با همدلی و انسجام ملی بتوانیم در مبارزه با این بیماری فراگیر موفق باشیم .

رئیس کمیته کیک بوکسینگ واکوی گیلان افزود : این رقابت ها که در ۴ استایل موزیکال فرم ( سافت استایل ، هارد استایل با سلاح و بدون سلاح ) و در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان ‌تدارک دیده شده بود،در قسمت آقایان  ، محمد باقری مقام اول   و در ّبخش بانوان هم ستاره یادگاری  ، سمیه پژوهان  و سونیا رحیمی بترتیب مقامهای اول تا سوم  این رقابتها  را کسب کرند.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات به دلیل اینکه اولین دوره از مسابقات مجازی کیک بوکسینگ واکو به میزبانی ایران بوده است ، بازتاب خبری گسترده ای در سایت شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک ایران بهمراه داشت.

در این دوره از رقابتها  استاد عباس گياهي (رئيس كميته داوران رشته هاي رينگي )بعنوان يكي از قضاوت كنندگان اين دوره از مسابقات از طريق برنامه اسكايپ ،آنلاين و به صورت  زنده حضور داشتند.

ارسال شده در سه‌شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۵ بعدازظهر
کد خبر: 9353616
آخرین خبر ها
گزیده خبرها