۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی استان گیلان فعال شد
مدیر تعاون روستایی استان گیلان:

۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی استان گیلان فعال شد

اسرار امروزشبکه تعاون روستایی استان حدود 214 تشکل در قالب اتحادیه و شبکه شرکت‌های تعاون روستایی حدود 350 هزار عضو دارند/ سایت اینترنتی شبکه تعاون روستایی استان گیلان آغاز بکار کرد/ شبکه تعاون روستایی حدود 112 فروشگاه فعال و 70 غرفه در سطح گیلان دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از تسنیم ، رامین گیلانشاهی مدیر تعاون روستایی استان ، نوع فعالیت شرکت‌های تعاون روستایی گیلان در بخش بازاریابی و فروش را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: 8 برند تجاری در شبکه تعاون روستایی گیلان وجود دارد که در زمینه‌هایی نظیر مرغ، چای، برنج، حبوبات، لبنیات، کنستانتره دامی و میوه فعالیت می‌کنند.

گیلانشاهی  با بیان اینکه "شبکه تعاون روستایی استان حدود 214 تشکل در قالب اتحادیه و شبکه شرکت‌های تعاون روستایی حدود 350 هزار عضو دارند" عنوان کرد: هر ساله خریدهای توافقی، حمایتی و تضمینی - مباشرتی 200 هزار تن از محصولات کشاورزی گیلان توسط تعاونی‌های روستایی استان انجام می‌شود.

وی برنج، چای و تولیدات بخش دامداران شامل شیر، عسل و فرآورده‌های این‌ چنینی را اغلب محصولاتی که توسط شبکه تعاون روستایی خرید می‌شوند اعلام کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی حدود 112 فروشگاه فعال و 70 غرفه در سطح گیلان دارد که از بین این‌ها 20 فروشگاه در تجارت محصولات کشاورزی استان فعال هستند.

وی وجود غرفه‌های محصولات کشاورزی شبکه تعاون روستایی گیلان در شهرستان‌های رشت، لشت‌ نشا، صومعه‌سرا، رودبار و انزلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در رابطه با بازاریابی و برند سازی هم، 8 برند تجاری در شبکه تعاون روستایی گیلان در زمینه‌های مرغ، چای، برنج، حبوبات، لبنیات، کنستانتره دامی و میوه ثبت شدند.

مدیرعامل تعاون روستایی گیلان از بسته‌بندی و فروش میوه و محصولات کشاورزی استان توسط شرکت‌های برندینگ تعاون روستایی خبر داد و اظهار داشت: شرکت‌های تعاون روستایی گیلان در بخش فروش از راه دور و تجارت اینترنتی محصولات استراتژیکی مثل چای و برنج هم فعال هستند و در سراسر کشور این محصولات را عرضه می‌کنند.

گیلانشاهی آغاز به کار سایت اینترنتی شبکه تعاون روستایی استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه "شرکت‌های فعال تعاونی در بخش بازاریابی و فروش محصولات نقشی بسیار قابل ملاحظه دارند" خاطرنشان کرد: حجم تجارت شبکه تعاون روستایی استان گیلان و خرید و فروش محصولات مختلف، مؤید جایگاه ویژه آن در سطح بازار است.

ارسال شده در چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳ بعد از ظهر
کد خبر: 7928477
آخرین خبر ها
گزیده خبرها