شهرداری می خواهیم که بماند و برای شهر کار کند
نماینده ولی فقیه گیلان در دیدار با شهردار رشت تاکید کرد:

شهرداری می خواهیم که بماند و برای شهر کار کند

اسرار امروزنبود نظارت از گلایه های مردم نسبت به دستگاه ها می باشد/ در اجرای برنامه ها باید افق ها دیده شود/ استفاده از صاحبان ایده بسیار مهم است/ مدیران شهرداری باید مردم دار باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با  سید محمد احمدی شهردار رشت و جمعی از اعضای شورای رشت اظهار داشت: وحدت میان شورای شهر اثرگذار است و این امر اعضای شورا را از آسیب ها حفظ می کند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه اگر چنین نشست هایی با اعضای شورا و شهردار رشت بیشتر باشد به نظر می رسد فرآیند کار موثر باشد، افزود: هرگز گذشتگان را تخریب نکنید بلکه ضعف های آنان را جبران کنید.

وی با برشمردن مشکلات و آسیب های شهر رشت همچون محیط زیست، پسماند، آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود و حاشیه های شهر بعنوان اولویت های این شهر، خاطرنشان کرد: همه کارها با پول و سرمایه به سرانجام نمی رسد بلکه بیش از نیمی از هر اقتصادی را تلاش جهادی انسان به پیش می برد.

نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه فکر، تلاش و همکاری بین متولیان بسیاری از کارها را پیش می برد، اظهار کرد: همت، اراده و تلاش در انجام امور بسیار مهم است.

امام جمعه رشت، نبود نظارت را از گلایه های مردم نسبت به دستگاه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر متولیان امر، زیر مجموعه ها نیز باید باید دارای دست و فکر پاک باشند، ضمن اینکه نظارت موجب می شود حواس ها جمع باشد.

وی، یکی از مشکلات را نبود هماهنگی میان مسئولان مربوطه دانست و تصریح کرد: ده ها نهاد و سازمان با شهرداری در ارتباط هستند و ارتباط بین دستگاه ها برای برطرف کردن آسیب های شهری تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه ها باید افق ها دیده شود، خاطرنشان کرد: گاهی مواقع آیین نامه ها بخشی نگر هستند در صورتی که در برنامه ریزی ها باید افق ها را ببینند.

آیت الله فلاحتی، ورود شهرداری رشت به وضعیت زمین های نسقی را کار بسیار خوبی ذکر کرد و گفت: ورود شهرداری به وضعیت زمین های نسقی کارها را برای ساخت و ساز مردم آسان کرده است.

امام جمعه رشت به تغییر مدیریت شهری در رشت اشاره کرد و یادآور شد: تغییر هر روزه مدیریت مناسب نیست بلکه شهرداری می خواهیم که بماند و برای شهر کار کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهردار برای سامان بخشی شهر باید همواره در حال ارائه برنامه باشد، اظهار کرد: استفاده از صاحبان ایده بسیار مهم است ضمن اینکه باید اقبال مردم نسبت به شهر را زیاد کنید.

وی، استفاده از ایده شهرداران استان های دیگر به ویژه شهرداران استان های شمالی را مهم ذکر کرد و افزود: ارتقای تعامل شهرداری با اداره های ذی ربط  در برطرف کردن آسیب های شهری اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مدیران شهرداری باید مردم دار باشند، بیان کرد: با مراجعه کنندگان مردمی باید با حوصله و سعه صدر برخورد داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با آرزوی موفقیت برای سید محمد احمدی شهردار رشت، تصریح کرد: امیدواریم شهردار در مدت باقی مانده تلاش مضاعفی داشته باشد.

ارسال شده در پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵ قبل‌ازظهر
کد خبر: 9982836
آخرین خبر ها
گزیده خبرها