بازدید سرزده استاندار گیلان از  روند خدمات رسانی  در جاده رشت - قزوین

بازدید سرزده استاندار گیلان از روند خدمات رسانی در جاده رشت - قزوین

اسرار امروز . دکتر محمدعلی نجفی در بازدید سرزده از روند تردد خودروها و خدمات دستگاه های اجرایی در جاده رشت - قزوین باخبر شد.

تردد ناوگان حمل و نقل باربری، کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی در جاده رشت - قزوین به دلیل وجود برف و انجام عملیات برفروبی توسط خودروهای راهداری، ممنوع است. با این حال تردد خودروهای سبک در این محور با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

استاندار گیلان در این محور در گفتگو با نیروهای راهداری، پلیس راه و رانندگان ماشین آلات سنگین بخش خصوصی که در حال بهسازی مسیر بودند، به آن ها خدا قوت گفت.

وی حضور ماشین آلات بخش خصوصی را از نقاط قوت مقابله با مشکلات خواند و افزود: حدود 700 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از محل دولتی، عمومی، نیروهای نظامی و بخش خصوصی و بیش از 7000 نیروی امدادی و خدماتی در بارش شدید برف در مناطق مختلف استان مشغول خدمات رسانی هستند.

وی در پایان با بیان اینکه در جریان تعطیلی امروز ادارات سطح استان، واحدهای امدادی، خدماتی و اجرایی در حال انجام فعالیت بودند، اضافه کرد: برخی مدارس سطح استان برای فردا تعطیل؛ اما ادارات فعال خواهند بود.

شایان ذکر است سامانه جوی که با بارش برف شدید و باد با سرعت بین 35 تا 70 کیلومتر پنجشنبه شب از غرب کشور وارد استان گیلان شده بود باعث شد تا ارتفاع برف در سطح جلگه بیش از یک متر و در ارتفاعات بیش از 1/5 الی 2 متر برسد و جانانه گیلان را سفید پوش کرد.

ارسال شده در چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۳ بعدازظهر
کد خبر: 247
آخرین خبر ها
گزیده خبرها