ضرورت اتمام پروژه های حوزه سلامت استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد:

ضرورت اتمام پروژه های حوزه سلامت استان

اسرار امروزمراکز آموزشی درمانی پورسینا و رازی و همچنین دانشکده پزشکی سایت لاکان باید برای احداث به قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه واگذار شود

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی اسرار امروز، دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی بر به ضرورت اتمام پروژه های حوزه سلامت استان تاکید کرد و گفت: مراکز آموزشی درمانی پورسینا و رازی و همچنین دانشکده پزشکی سایت لاکان باید برای احداث به قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه واگذار شود.

سالاری در این جلسه که در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، تاکید کرد: طرح ها و پروژه های توسعه درمانی در شهرستان های بندرانزلی و صومعه سرا و ۱۷ شهریور در رشت باید به صورت سه شیفته فعال باشند تا سریعا به اتمام برسند.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی فضای فیزیکی استقرار تجهیزات تصویربرداری جدید در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول در خصوص تامین مسکن پزشکان فول تایم در تمام شهرستان ها یادآور شد: علاوه بر تکمیل پروژه های احداث مسکن پزشکان متخصصین در شهرستان ها، باید مسکن های دانشگاه از تکلف افرادی که استفاده مناسب نمی‌کنند گرفته و در اختیار پزشکان فول تایم قرار بگیرد.

وی با اشاره به افتتاح یک هزار طرح عمرانی بزرگ در یکی از استان های برخوردار کشور، خاطرنشان کرد: در استان کم برخورداری نظیر گیلان تلاش ها نباید توسط عده‌ای معدود انجام شود. بلکه همه باید با یکدیگر تلاش کنند تا پروژه های نیمه کاره و در دست تکمیل، نهایی و در فاز افتتاح قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه منابع لازم برای تکمیل پروژه های عمرانی مهیا و تاکنون کمبودی در این رابطه وجود نداشته است، گفت: باید تلاش ها برای تکمیل و نهایی شدن پروژه های عمرانی در حوزه سلامت گیلان مضاعف شود.

ارسال شده در سه‌شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۰ بعدازظهر
کد خبر: 2572895
آخرین خبر ها
گزیده خبرها