شان پذیرش مسئولیت در دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است
فرماندار رشت :

شان پذیرش مسئولیت در دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است

اسرار امروزپاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور موثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد؛ باید در راس اولویت های مدیران قرار گیرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، با ابلاغ حکمی از سوی استاندار گیلان، حسین محبتی به عنوان سرپرست بخشداری بخش سنگر شهرستان رشت منصوب شد. گفته می شود کارشناس مسئول گزینش آموزش و پرورش ناحیه یک رشت، مدیر مدرسه و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بخش کوچصفهان در کارنامه سوابق وی وجود دارد.

حمید رضا امام پناهی در جلسه  معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر با تقدیر از زحمات فرشید اباذری و آرزوی موفقیت برای حسین محبتی گفت: فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی باید در راستای تحقق آرمانهای والای انقلاب و کاستن از مشکلات مردم بکار رود.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: مسئولین باید از فرصت به دست آمده در راه حل مشکلات و تحقق آرمانهای انقلاب و پاسداری از راه شهدا استفاده نمایند.

وی با اشاره به جوانی، انقلابی بودن و داشتن روحیه فساد ستیزی به عنوان سه شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم، گفت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور موثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد؛ باید در راس اولویت های مدیران قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر استفاده از همکاری و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت توسعه بخش های مختلف نظیر کشاورزی و گردشگری و ایجاد تحرک اقتصادی در حوزه مسئولیت هر یک از مدیران ، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی ضرورت دارد تا تدابیر لازم برای مدیریت منابع و توزیع عادلانه آب کشاورزی اندیشیده شود. 

ارسال شده در پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۰ بعدازظهر
کد خبر: 2976703
آخرین خبر ها
گزیده خبرها