چرا آقای سخنگو، پاسخگو نیست!!
قابل توجه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان؛

چرا آقای سخنگو، پاسخگو نیست!!

اختصاصی/ اسرار امروزسکوت سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیشتر بجای شفاف سازی باعث ایجاد حواشی شده و به دل نگرانی ها دامن می زند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، پس از سفرهای نوروزی در سال 1401 و روزهایی که کرونا با شیب های مختلف، عده ای از مردم گیلان را بستری و زمنگیر کرد و بازگشایی ناگهانی بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی مدارس بر نگرانی و اضطراب والدین دامن زد، دکتر فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به جای شفاف سازی پیرامون برخی ابهامات و سئوالات و انتقادات، سکوت کرده و در دسترس نیست.

نگارنده با توجه به اینکه با تماسهای تلفنی مکرر نتوانست با آقای سخنگو که از قضا مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی را نیز بر عهده دارد ارتباط برقر کند، سراغ مسئول دفتر رییس دانشگاه رفت تا با پا در میانی وی، سخنگوی دانشگاه  مجاب به پاسخگویی شود و دربهای بسته خود را به روی رسانه ها باز کند. اما تلاش دفتر ریاست دانشگاه هم تاکنون فایده ای نداشته و دکتر فردین مهرابیان همچنان خاموش است.

تصور فعالان رسانه بر این بود که با انتخاب فردین مهرابیان بعنوان سخنگو که پیش از این هم حضور در روابط عمومی را تجربه کرده، بتوان در مواقع ضروری  پاسخ سئوالات و مطالبات افکار عمومی را از وی جستجو کرد اما به نظر می رسد سکوت سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برخی موارد بیشتر بجای شفاف سازی باعث ایجاد حواشی شده و به دل نگرانی ها دامن می زند. امروز دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با انباشت انتظارات و مطالبات در خصوص کرونا از سوی مردم روبرو است اما سخنگو حاضر نیست پاسخ قانع کننده ای به این نگرانی‌ها بدهد.

اگر چه مهرابیان در ارائه اطلاعات بعنوان سخنگو در بیشتر موارد به آمار و ارقام بستری و فوتی و افزایش و کاهش بیماران کرونایی  و توصیه های بهداشتی اکتفا می کند ، اما این انتظار وجود دارد حداقل در زمینه دغدغه های مردم گیلان در زمان شیوع کرونا فقط به آمار و ارقام بسنده نکند و پاسخگوی سئوالات مرتبط  افکار عمومی نیز باشد.

مشخص نیست انتخاب سخنگو در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بر چه معیار و اساسی صورت می‌ پذیرد ؟! پاسخگویی و شفاف سازی، شعار دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان است و همواره بر این مهم تاکید دارد. بنابراین ناخودآگاه انتظارات از مسئولان این دانشگاه برای پاسخ به مطالبات در چارچوب ضوابط بیش از پیش افزایش می یابد.

گفتنی است در شرایط فعلی هر چه فاصله مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با مردم کمتر شود، نتایج مناسب تری در کاهش و کنترل همه گیری کرونا حاصل خواهد شد.

ارسال شده در شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۱ بعدازظهر
کد خبر: 3720929
آخرین خبر ها
گزیده خبرها