بیمارستان پارس  افتخاری برای وزارت بهداشت و درمان
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان پارس رشت عنوان کرد:

بیمارستان پارس افتخاری برای وزارت بهداشت و درمان

اختصاصی/اسرارامروز. انقلابی در ساخت بیمارستان و تختهای بیمارستانی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد

همزمان با سفر هیئت دولت به استان گیلان و با حضور وزیر بهداشت ودرمان ، بیمارستان 180 تختخوابی پارس افتتاح شد. در اين مراسم كه با حضور دكتر جمالي نماينده محترم مردم رودبار در مجلس شوراي اسلامي، دكتر يوسف زاده ريیس دانشگاه علوم پزشكي گيلان وهيئت همراه ، دكتر برزيگر رياست نظام پزشكي استان گيلان و جمع كثيري از سهامداران و كاركنان بيمارستان پارس برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر سعیده صدری نماینده هیئت مدیره بیمارستان پارس ضمن خیر مقدم گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی و حضور پزشکان حاذق ، شهر رشت محلی برای ارائه خدمات درمانی به مردم بوده است و با توجه به ظرفیتهای موجود و حضور اساتید متخصص در رشته های مختلف پزشکی و ارجاع بیماران از کشورهای مجاور نیاز به وجود مرکزی مطابق با استانداردهای جهانی به شدت احساس می شد.

وی افزود: با همت حاج آقا رستگار و خانواده وی احداث بیمارستان پارس از سال 1389 آغاز شد. این بیمارستان دارای پد هیلکوپتر و 13 اتاق عمل است که با سرمایه ای حدود 120 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شد . همچنین این پروژه برای 680 نفر اشتغال ایجاد کرده که به تدریج به یکهزار نفر خواهد رسید.

صدری در پایان با تقدیر از زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: از همکاری و همیاری کلیه مسئولین که در طول اجرای پروژه ما را حمایت کردند تشکر میکنم. همچنین از خانواده حاج آقا رستگار که در طول احداث این پروژه بیشترین زحمت را کشیدند هم تقدیر می کنم.

سپس دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم گفت: در دولت یازدهم با مجموع طرح‌های خدمات درمانی ایجاد شده در گیلان ،یک هزار و 733 تخت به ظرفیت بخش درمان این استان افزوده شده است که انقلابی در ساخت بیمارستان و تختهای بیمارستانی در دولت تدبیر و امید می باشد.

وی اظهار کرد: از بخش خصوصی نیز برای احداث مراکز درمانی در مناطق مختلف ایران به خصوص در مناطق مرزی استقبال می کنیم.

او ادامه داد: می‌توانیم بهتر از این ظاهر شویم اما مردم به مشکلات دولت در زمان شروع به کار و همچنین مذاکرات برجام واقف هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی حضور بخش خصوصی را دارای اهمیت زیاد عنوان کرد و گفت: بدون حضور بخش خصوصی نمی توانیم در ایجاد اشتغال موفق عمل کنیم هر چند بعد از برجام فرصت بیشتری ایجاد شده است که اگر همراهی بیشتری در عمل با دولت بود امروز می تواتستیم اشتغال بیشتری برای جو‌انان ایجاد کنیم.

وی از سرمایه گذاران این بیمارستان تقدیر کرد و گفت: من در جریان زحماتی که برای احداث این بیمارستان کشیده شد هستم و بازدیدی هم در جریان ساخت این بیمارستان داشتم .

دکتر قاضی زاده هاشمی بیمارستان پارس را افتخاری برای وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: بیمارستان پارس یک پروژه نمونه است و از پروژه های معدودی است که در کشور به نتیجه رسیده و از نظر طراحی و معماری کاملا بروز است و امیدواریم با ساخت چنین پروژه هایی به مردم بیشتر احترام شود زیرا در حوزه سلامت مردم شایستگی خیلی بیشتری برای دریافت خدمات دارند .

وزیر بهداشت و درمان با تقدیر بخش خصوصی خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی برای ایجاد فرصت شغلی و کمکی که به دولت داشتند تشکر می کنیم و دست بخش خصوصی را می بوسیم . همچنین افتخار می کنیم هر کمکی بتوانیم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشیم.

ارسال شده در پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲ بعدازظهر
کد خبر: 4660016
آخرین خبر ها
گزیده خبرها