شرکت نفت سپاهان آمادگی دارد پاسخگوی نیازهای کشور باشد
نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی در افتتاح بیست و یکمین شعبه این شرکت در گیلان گفت:

شرکت نفت سپاهان آمادگی دارد پاسخگوی نیازهای کشور باشد

اختصاصی/ اسرار امروز/ ریحانه خوشحال. احمد هاشمی گفت: متاسفانه در این صنعت تخلف و تقلب زیاد است و یکی از اهداف ما جلوگیری از تخلفات است و به منظور جلوگیری از تقلب برخی سودجویان در بازار روغن موتور، سعی داریم کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم و با راه اندازی شبکه های مویرگی از این تخلفات جلوگیری کنیم ضمن اینکه با تمهیدات و راه اندازی شعبه ها در استان ها ، باعث توزیع عادلانه در واحدهای صنفی اتو سرویس و تعویض روغن شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، شرکت نفت سپاهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه در سال 1371 تاسیس شد و در سال 1379 نیز با عنوان یک شرکت مستقل آغاز بکار کرد. این شرکت از سال ۷۹ تاکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن پایه ای خاورمیانه مشغول به فعالیت است .همچنین شرکت کیمیا اسپیدی سال ۱۳۹۵ و در راستای سیاست های شرکت به جهت حمایت از توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان شروع به کار کرد . این شرکت پخش سراسری ، شامل توزیع فرآورده های نفتی و روغن خودروی نفت سپاهان است و در گیلان با سرمایه در گردش حدود ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی حداقل ۱۰ نفر کار خود را آغاز کرده است.

بنا به ادعای کارشناسان و بر اساس مطالعاتی که انجام شد استان گیلان از نظر جمعیتی ۸۵۰ هزار خانوار دارد که ۴۰درصد این جمعیت ساکن شهر رشت هستند که جمعیتی بالغ بر دو میلیون و پانصد هزار نفر است و این بازار بالقوه ی ده هزار تنی برای فرآورده های روغنی را در اختیار دارد و این به جز بازاری است که گردشگران برای استان ایجاد می کنند.

علاوه بر روغنی که در حمل و نقل زمینی و در حوزه گردشگری و خودروهای شخصی استان گیلان داریم ، یک ظرفیت روغن های دریایی نیز وجود دارد .متاسفانه حوزه گردشگری دریایی در کل کشور مغفول واقع شده و در استانهای شمالی با توجه به ظرفیت های بالقوه حوزه گردشگری این مهم دو چندان است.

بیست و یکمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی به عنوان بزرگترین شرکت پخش و توزیع روغن موتور در ایران با حضور دکتر احمد هاشمی، مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی، فیض معاون بازرگانی اداره کل صمت گیلان دکتر تیمور پورحیدری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  و جمعی از اصحاب رسانه با هدف پخش مویرگی محصولات شرکت نفت سپاهان در رشت افتتاح شد.

 احمد هاشمی نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی گفت: یکی از دلایل ایجاد شعبه کیمیا اسپیدی در استان گیلان ، جلوگیری از افزایش قیمت با تامین نیاز بازار روغن موتور می باشذ.

هاشمی با اشاره به اینکه شرکت کیمیا اسپیدی در زمینه پخش سراسری روغن موتور فعالیت دارد، افزود: نیاز بازار روغن های موتور در کشور حدود ۴۵۰ هزار تن است در حالی که شرکت نفت سپاهان به تنهایی بالای ۷۰۰ هزار تن تولید میکند و باید در جهت تسهیل در صادرات تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: استراتژی شرکت کیمیا اسپیدی، راه اندازی شعبه های پخش و ارسال کالاهای با کیفیت به دست مردم است ضمن اینکه اشتغال هم ایجاد می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز بیست و یکمین شعبه شرکت پخش کیمیا اسپیدی در گیلان راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این صنعت تخلف و تقلب زیاد است و یکی از اهداف ما جلوگیری از تخلفات است و به منظور جلوگیری از تقلب برخی سودجویان در بازار روغن موتور، سعی داریم کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم و با راه اندازی شبکه های مویرگی از این تخلفات جلوگیری کنیم ضمن اینکه با تمهیدات و راه اندازی شعبه ها در استان ها ، باعث توزیع عادلانه در واحدهای صنفی اتو سرویس و تعویض روغن شویم.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه زیرساخت های شرکت را بر اساس اصول دانش محور عنوان کرد و افزود: مدیریت ما به صورت هوشمند رصد می شود و مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت های این شرکت است و آمادگی داریم تا نیاز کل بازار کشور را تامین کنیم.

تیمور پورحیدری مدیر کل صمت استان گیلان  نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از اولویت های گیلان راه اندازی شرکت های بخش قوی است و شرکت های پخش در حوزه تنظیم بازار نقش آفرینی بالایی دارند که بر کسی پوشیده نیست.

وی یادآور شد: یکی از خلا هایی که در استان گیلان داشتیم در حوزه تامین و تنظیم بازار روغن بود و یکی از موضوعات اصلی ما در حوزه گیلان به لحاظ جمعیت ، گردشگری ، استراتژی ، همسایگی با کشورهای اوراسیا و حوزه دریای خزر افتتاح و راه اندازی شرکت های پخش قوی است به خصوص این شرکت که از سابقه بسیار خوب در کشور برخوردار است.

پور حیدری افزود: در ماههای گذشته در بازار روغن موتور شاهد التهاباتی بودیم و امیدواریم با راه اندازی شرکت پخش در گیلان شاهد تامین روغن به اندازه و با قیمت مناسب باشیم.

پورحیدری انتظار خود را از شرکت “کیمیا اسپیدی” تنظیم بازار و ارائه محصولات باکیفیت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۳۷ شرکت پخش در استان فعالیت می کنند و وجود همین شرکت ها در گیلان سبب شده تا در بازار التهابی در زمینه کمبود کالا و احتکار نداشته باشیم.

ارسال شده در جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸ بعدازظهر
کد خبر: 8433907
آخرین خبر ها
گزیده خبرها