بیمه عمر بهادار و سود کلان در بیمه دی

بیمه عمر بهادار و سود کلان در بیمه دی

اسرار امروز/ ریحانه خوشحال. کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای بین 100 شرکت برتر داخلی / پرداخت خسارتهای درمان به بیمه شدگان به صورت مستقیم در کمتر از 4 روز/ اخذ تندیس زرین در بخش رضایت مندی مشتریان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز. دکتر مصطفی اسماعیلی مدیر بیمه دی استان گیلان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان که به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی برگزار شد، ارتباط با اصحاب رسانه را جز ضروریات کار دانست و گفت: بیمه دی در چهارم اسفند ماه ۱۳۸۳ تاسیس شد و تا چند روز آینده وارد بیستمین سال خدمت رسانی خود می شود.

وی افزود: چهارم اسفند ماه سال جاری فعالیت بیمه دی وارد بیستمین سال خدمت رسانی خود خواهد شد. سرمایه این شرکت در سال ۱۴۰۲ به ۹۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و در سال ۱۴۰۳ تا ۲۰ هزار ریال برنامه افزایش سرمایه را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:بزرگترین جامعه درمانی کل کشور در حال حاضرتحت پوشش بیمه تکمیلی دی است و بیش از 20 درصد بیمه درمان کشور توسط بیمه دی انجام می شود.

اسماعلیل افزود: در حال حاضر حق بیمه تولیدی شرکت دی در ۱۰ ماه سال جاری  از حق بیمه بیش از ۱۶۰.۰۰۰ میلیارد ریال عبور کرده و بر همین اساس جز 5 شرکت بیمه ای کشور شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش   ۴۸ شعبه و  ۱۳۰۰ نمایندگی  و کارگزار در سطح کشور در حال ارائه خدمات  هستند گفت:

 در کل کشور بیش  2 میلیون 300 هزار نفر تحت پوشش بیمه های مختلف  و بیش از 9 هزار 600 مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی هستند  که بیمه شدگان فقط با ارایه کد ملی به صورت آنلاین خدمات درمانی را دریافت میکنند.

وی از عمده قرارداد های مهم کشوری قرارداد بنیاد شهید و امور ایثار گران و قرارداد دانشگاه آزاد کل کشور و قرارگاه خاتم انبیا اشاره کرد و گفت:

مدیر شرکت بیمه دی از جمله افتخارات شرکت بیمه دی را کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای بین 100 شرکت برتر داخلی در سالهای 98 و 99 دانست و افزود: این شرکت همچنین کسب جایگاه اول بین شرکتهای ایرانی از منظر دو شاخص فروش و بهره وری و کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی  به شکایات در سال 1401  و اخذ تندیس زرین در بخش رضایت مندی مشتریان را نیز از آن خود کرده است که جملگی نشان دهنده اینست که شرکت بیمه دی چقدر به کسب رضایت مشتریان خود اهمیت میدهد.

مصطفی اسماعیلی در حوزه دیجیتال  سوپر اپلیکیشن دی دار را از جمله اپلیکیشن های  سهل الوصول بیمه دی عنوان کرد و اضافه کرد دسترسی راحت و آسان این اپ باعث شده تا هر کاربر به راحتی بتواند به اطلاعات بیمه ای خود دسترسی و حتی اقدام به صدوربیمه نامه با همان اپلیکیشن نماید.

 

وی اذعان کرد: شرکت بیمه دی از جمله شرکتهایی است که طرحهای انحصاری و خاص را در برگرفته  که هیچ شرکت بیمه ای آن را ندارد و انحصارا در اختیار شرکت بیمه ای دی می باشد. بخصوص در رشته بیمه های زندگی منحصرا در اختیار بیمه دی هست و اختیازاتش خریده شده و تا چند سال آینده هیچ شرکتی نمی تواند آن را داشته باشد.

مدیر شرکت بیمه دی  همچنین در خصوص بیمه عمر بهادار گفت: یکی  دیگر از رشته های که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است بیمه عمر بهادار است که زیر شاخه ای از شاخه بیمه های  عمر و سرمایگذاری یا عمر بازنشستگی  می باشد. با این تفاوت که سرمایه گذاری بیمه نامه، توسط خود بیمه شده انجام می شود و در قالب صندوق های سرمایه گذاری بورسی انجام می شود و فردی که دوست دارد از هیجانات بورس عقب نباشد و از طرفی  ضرر هم نکند با خریدن این بیمه نامه میتواند پوشش بسیار خوبی داشته باشد و سودهای کلانی را هم ببرد به گونه ای که سال گذشته یکی از صندوقهای ما 98 درصد سود داشته در صورتی که در بیمه عمر و پس انداز 16 درصد سود دهی اتفاق می افتد.

وی افزود: دراستان گیلان 389 مرکز درمانی طرف قراداد بیمه دی هستند که شامل بیمارستان، داروخانه، فیزوتراپی، آزمایشگاه ، مراکز تصویر برداری، درمانگاه و... می باشد و بیش از 75 هزار بیمه شده در سطح استان گیلان تحت پوشش بیمه دی هستند که طبق آمار مستند پرداخت خسارتهای درمان به بیمه شدگان به صورت مستقیم در کمتر 4 روز انجام می شود.

 اسماعیلی اذعان داشت: بیمه گزاران عمده شرکت بیمه دی در گیلان، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت برق منطقه‌ای گیلان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بیمارستان میلاد لاهیجان، مجموعه شرکت نوید مرغ، خانه کارگر استان، بیمارستان شفا لاهیجان، سازمان نظام کاردانی استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و.. هستند که ارائه خدمت به این بیمه شدگان عزیز را انجام می‌دهیم.

وی  غبارروبی مزار شهداء، کاشت 20 اصله نهال به مناسبت 20 سالگی بیمه دی ، دیدار با نماینده  ولی فقیه در استان و دیدار با استاندار گیلان و … را از جمله برنامه‌های شرکت بیمه دی در سالروز تاسیس این شرکت عنوان کرد .

 

مدیر بیمه دی  در پایان بزرگترین چالش بیمه دی را نرخ شکنی توسط رقبا اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه رقبا نرخ شکنی در برنامه خود دارند و در مناقصه ای که برگزار شد با آنکه شرکتهای بیمه ای دیگر نرخ کمتری را اعلام کرده بودند  و بیمه دی نفر چهارم شده بود اما باز بیمه دی  برنده مناقصه شد چون ما سعی کردیم روی خدمات پس از فروش سرمایه گذاری کنیم و این کار سختری نسبت به نرخ شکنی است که در زمان خسارت به موقع و درست خدمات ارایه بدهیم  تا از این طریق رضایتمندی بیشتری را از بیمه گذاران مان  داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد با توجه به شرایط خاص و ویژه جانبازان 70 درصدی،خدماتی از جمله ارایه دارو در منزل بدون اینکه جانبازان عزیز از منزل خارج شوند فقط با بارگذاری کد ملی در سامانه دی و بدون یک ریال هزینه، داروهایشان را از داروخانه دریافت و با پیک درب منزل تحویلشان میدهیم.

 

مصطفی اسماعیلی همچنین در خصوص حق بیمه صادره به افزایش  110 درصدی  و از نظر تعداد به افزایش 70 درصدی اشاره کرد و گفت: بیمه دی در  بحث تورم نه تنها عقب نیست بلکه جلوتر هم هست و بیشترین رشد  در دو بیمه نامه شخص ثالث و بیمه نامه عمر بهادار را داشته است.

 

شایان ذکر است: مرکز پاسخگویی  دی با شماره 1671 بدون گرفتن کد که 24 ساعته فعال  و پاسخگوی بیمه گذاران می باشد.

 

 

ارسال شده در یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۸ بعدازظهر
کد خبر: 8399656
آخرین خبر ها
گزیده خبرها