کمک بلاعوض 50 میلیاردی به گروههای جهادی گیلان بدون هماهنگی با استاندار!
در سکوت خبری و بدون شفافیت در اطلاع رسانی صورت گرفت؛

کمک بلاعوض 50 میلیاردی به گروههای جهادی گیلان بدون هماهنگی با استاندار!

اسرار امروز. این اولین نمونه از عملکرد غیرشفاف محسن نیازمند (مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان) نیست

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز،  طبق اطلاع واصله از منابع موثق به تعدادی از گروه‌های‌ جهادی استان گیلان که با انتخاب و دعوت «محسن نیازمند» مدیرکل امور اجتماعی استانداری و با هماهنگی «بهروز جلائی» معاون سیاسی استاندار دستچین شده‌اند، مجموعاً 50  میلیارد ریال در حال پرداخت است.

این مبلغ که از محل منابع مربوط به حاشیه‌نشینی استان گیلان تامین اعتبار شده، در روندی غیرشفاف میان دوازده گروه جهادی استان گیلان تقسیم شده‌است. تا لحظه تنظیم این خبر، روابط عمومی استانداری گیلان اطلاعیه‌ای پیرامون نحوه انتخاب این گروه‌ها و نوع هزینه‌کرد مبالغ منتشر‌ نکرده‌است.

پایگاه خبری جارستان مطلع شده که معاون سیاسی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری، بدون هماهنگی با شخص استاندار نسبت به توزیع این مبالغ به گروه‌های خاص اقدام کرده‌اند و همین مسأله «اسدالله عباسی» را حسابی عصبانی کرده‌است. هرچند عدم اطلاع از این موضوع نافی مسوولیت نماینده عالی دولت در گیلان نیست و ایشان باید نسبت به پرداختی‌های مجموعه تحت مدیریت خود پاسخگو باشد.

 

این اولین نمونه از عملکرد غیرشفاف محسن نیازمند (مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان) نیست و موارد دیگری از تصمیمات غیرشفاف و نامناسب این اداره کل وجود دارد. پایگاه خبری جارستان به‌زودی به این موارد که عموماً در حوزه فکری و عقیدتی مطرح است، می‌پردازد. جارستان

ارسال شده در جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ بعدازظهر
کد خبر: 1447440
آخرین خبر ها
گزیده خبرها