اوقاف، نذورات امامزاده ابراهیم شفت را برای رفع مشکلات مردم هزینه کند

اوقاف، نذورات امامزاده ابراهیم شفت را برای رفع مشکلات مردم هزینه کند

اسرار امروز. با توجه به حادثه تلخ آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت انتظار می‌رود  اداره اوقاف نذورات این امامزاده را برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه کند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ محسن سماکچی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت گفت: از اداره اوقاف انتظار دارم نذورات این امامزاده برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه شود.

محسن سماکچی عضو شورای شهر رشت در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه باید مهربانی و دوستی را سر لوحه کارهایمان قرار دهیم اظهار کرد: روز کارگر را که پشت سر گذاشتیم مجددا تبریک عرض می‌کنم و ان شاالله به این قشر پر تلاش نگاه حمایتی ویژه‌ای معطوف شود و با حضور شهردار پاکدست انتظار داریم خدمات بیشتری به کارگران خدوم شهرداری رشت اختصاص پیدا کند.

 

وی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت افزود: دیروز به امامزاده رفتم و واقعا وضعیت بسیار ناراحت کننده‌ای حاکم بود و از اداره اوقاف انتظار دارم نذورات این امامزاده برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه شود و از شهردار رشت تقاضا دارم کارگروهی بابت مساعدت با ساکنین امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شود تا در صورت نیاز مشکلاتشان را در حد توان برطرف کنیم و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نباشیم.

 

سماکچی با تاکید به اینکه به برخی از معاونت‌های شهرداری رشت تذکر جدی می‌دهم بیان کرد: بنده به عنوان ناظر در عملکرد معاونت‌ها و سازمان‌ها باید حتما در جلسات حضور پیدا کنم و انتظار دارم جلسات مربوطه را زودتر اطلاع دهند تا بتوانیم با همفکری مشکلات را برطرف کنیم.


عضو شورای شهر رشت با اشاره به گلایه‌های شهروندان پیرامون وضعیت آسفالت رشت افزود: در هفته اخیر گلایه‌های شهروندان را به شهرداری‌های مناطق اطلاع دادم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود و هدف مجموعه مدیریت شهری رشت جلب رضایت شهروندان است.

ارسال شده در پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ قبل‌ازظهر
کد خبر: 8941687
آخرین خبر ها
گزیده خبرها