تسویه حساب بیمه دی  با بیمه گزاران

تسویه حساب بیمه دی با بیمه گزاران

اسرار امروز. بیمه دی برای رضایت بیشتر بیمه گزاران کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی ایثارگران و سایر بیمه گزاران و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی را تسویه کرده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی: با توجه به برنامه های عملیاتی سال 1403 و در راستای نیل به اهداف کلان شرکت، ازجمله "ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان "، از فروردین ماه سال جاری و به صورت هفتگی 2 دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و همچنین به صورت ماهانه 2 دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج از بیمه گزاران محترم طرف قرارداد شرکت با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت می پذیرد که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا به ایشان، به دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی ایشان نیز پرداخته می شود.

 ضمناً کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی ایثارگران معزز تا تاریخ  12/03/1403 ، سایر بیمه گزاران محترم تا 30 خرداد و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ 30/11/1402 تسویه گردیده است. 

در نهایت اینکه شرکت بیمه دی به صورت ماهانه با بیمه گزاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان و بررسی و رسیدگی به وضعیت و اجرای بهتر تعهدات خود باشد.

ارسال شده در یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر
کد خبر: 0136611
آخرین خبر ها
گزیده خبرها