متولیان گیلان خجالت نکشیدید؟ مایه تاسف است

متولیان گیلان خجالت نکشیدید؟ مایه تاسف است

اسرار امروزعدم امکانات اولیه در سالنی  که پیش از این ستاد انتخابات گیلان آن را معرفی کرده بود وحضور  هزاران نفر در گرمای شدید که مجبور به تحمل گرمای طاقت فرسا شدند یعنی متولیان امر از استاندار گرفته تا مدیرکل ورزش جوانان که این سالن بیخ گوشش قراردارد و برای تهویه آن کاری نکرده خجالت نکشیدند؟؟ اگر سالن آماده نبود جای دیگری را معرفی می‌کردید/آقای استاندار آیا در شان مردم گیلان است که بعد از این همه سال حضور شما بعنوان متولی استان، سالنی را برای سخنرانی های انتخاباتی در اختیار  قرار دهید  که مردم در این گرما بدون کولر و حتی یک هواکش مجبور به تحمل اینگونه بی احترامی ها شوند؟ آقای استاندار آیا اینگونه می‌خواهید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب میکنید؟  وقتی برای کم کاریها کسی توبیخ نمی‌شود نتیجه بهتر از این نخواهد بود... 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، رشتکده‌؛ معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری که وارد گیلان شد و به نفع یک کاندیدا سخنرانی کرد از خود نپرسید که چطور چنین سالنی یک تهویه و خنک کننده هوا ندارد و اعضای ستاد انتخابات آن را به عنوان محل سخنرانی انتخاب کرده‌اند. آیا جا نداشت همان‌جا متولیان امور  و شخص استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان را توبیخ کند!؟ 
 
دو مراسم اصلی ستادهای انتخاباتی این دوره رشت در سالن تختی برگزار شد که جمعیت قابل توجهی در آن حضور داشتند. در این گرمای وانفسا حضور این افراد برای شنیدن سخنرانی محسن منصوری از ستاد جلیلی و محمد جواد ظریف از ستاد پزشکیان جالب توجه بود.
 

ولی آن‌چه مایه تاسف است عدم امکانات اولیه در سالنی بود که پیش از این ستاد انتخابات گیلان آن را معرفی کرده بودکه هزاران نفر در گرمای شدید حضور داشتند و مجبور به تحمل شرایط بودند! یعنی متولیان امر، هیچ یک از مقامات خجالت نکشیدند!؟

معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری که وارد گیلان شد و به نفع یک کاندیدا سخنرانی کرد از خود نپرسید که چطور چنین سالنی یک تهویه و خنک کننده هوا ندارد؟ آیا از خود نپرسید استاندار این استان کیست؟ که استان اینگونه به حال خود رها شده است ؟ و اعضای ستاد انتخابات آن را به عنوان محل سخنرانی انتخاب کرده‌اند. آیا جا نداشت همان‌جا متولیان امور  و شخص استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  توبیخ شوند!؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان در جنب همین سالن دفتر دارد. آیا نباید  این مکان را که بیخ گوشش قراردارد تجهیز کند!؟ این سالنی است که مسابقات ورزشی در آن برگزار می‌گردد. اگر آسیبی کسی ببیند چه کسی مقصر است!؟ یعنی حقوق شهروندی مردم را چه کسی باید تضمین کند؟

نمایندگان کاندیداها در سالنی مشغول وعده دادن بودند که نفس کشیدن در آن به سختی انجام می‌شد و  مردم خود را با کاغذ و پوستر باد می‌زدند. آیا شرایط این سالن نشان نمی‌دهد که روند توسعه گیلان بسیار کند پیش می‌رود و ما سر بدیهیات مانده‌ایم؟؟ 

ارسال شده در پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ بعدازظهر
کد خبر: 2339557
آخرین خبر ها
گزیده خبرها