وقتی که حتی سوال کردن از جلیلی هم باعث عزل می‌شود

وقتی که حتی سوال کردن از جلیلی هم باعث عزل می‌شود

اسرار امروز. ریحانه خوشحال. مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت به خاطر سوال از جلیلی عزل شد! / آیا این خوش خدمتیِ رئیس شورای شهر رشت  به جلیلی؛ افتخارات پرباری برای وی خواهد داشت؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ محمد پور مدیر روابط عمومی شورای شهر رشت بعد از انتشار سوال از سعید جلیلی توسط رییس شورای شهر برکنار گردید. این اتفاق در حالیه رخ داد که دقیقا چند روز قبل، یک عضو شورا "رضا عاشری" به همه کارکنان دولت و دهیاران بخاطر   فعالیت نکردن به نفع جلیلی آنها را سگ خطاب کرده بود(از سگ کمترید) اما هیچ گونه توبیخی شامل حالش نشد یا اسدالله عباسی استاندار گیلان که از جایگاه دولتی خود برای تبلیغ جلیلی اقدام کرد و باز هم  توبیخی تا این لحظه شامل حالش نشد اما رسول محمد پور روابط عمومی شورای شهر رشت تنها بخاطر یک سوال از سعید جلیلی برکنار  شد. 

وی که در استوری اینستاگرام خود از سعید جلیلی پرسیده بود که  چرا زاکانی شهردار تهران با هلی‌کوپتر به مراسم ستاد انتخاباتی رفته است؟ این سوال کار دستش داد و عزل شد. 
محمدپور که نمی‌دانست حتی سوال کردن از جلیلی هم می‌تواند چنین تبعاتی برایش ببار بیاورد که باعث شود شغلش  را  از او بگیرند به شکل ناجوانمردانه ای توسط رئیس شورای شهر رشت برکنار شد. 

 شایان ذکر است حضور زاکانی با هلی‌کوپتر توسط یکی از همراهان زاکانی منتشر شده بود و صحت آن نیز تایید شده است.

 گفتنیست اعضای شورای شهر رشت در همه ستادها حضور داشتند و در نهایت به خاطر زاکانی و خوش خدمتی به جلیلی با نان یک خانواده بازی کردند.

حال نتیجه این خوش خدمتیِ  کارگرنیا  رئیس شورای شهر رشت  به جلیلی چه افتخارات پرباری برای وی دارد سوالیست که افکار عمومی منتظر است ببیند... 

ارسال شده در جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ بعدازظهر
کد خبر: 4687479
آخرین خبر ها
گزیده خبرها