دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از بدهکارترین دانشگاه های کشور است
​عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از بدهکارترین دانشگاه های کشور است

اسرارامروز. متاسفانه بیماران از بخش دولتی به خصوصی هدایت می شوند که باید حتماً با عوامل این کار برخورد شود.

دکتر ذبیح اله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه پایگاه خبری تحلیلی خزرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه های دیجیتال در تهران، با بیان اینکه فضای نمایشگاه مطبوعات امسال بسیار خوب بود، گفت: حضور خزرآنلاین با استفاده از فضای فرهنگی استان گیلان در این نمایشگاه شایسته تقدیر است. وی در خصوص وضعیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از بدهکارترین دانشگاه های کشور است. متاسفانه علیرغم موقعیت مناسب و خوبی که در استان گیلان ، مدیریت مناسبی در این دانشگاه وجود ندارد و این مدیریت ها در ابعاد مختلف بعضاً سفارشی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما منابع انسانی خوبی در اختیار داریم و می توانیم دانشگاه علوم پزشکی را به گونه ای هدایت کنیم که نه تنها مشکلی برای آن بوجود نیاید بلکه مشکلات موجود نیز حل شود اما قطعا جزیره ای عمل کردن باعث ایجاد آسیب هایی برای استان ما خواهد شد. نیکفر اضافه کرد: امروزه اقدامات پولساز در بیمارستان های خصوصی صورت میپذیرد و اقدامات دردسرساز در بیمارستان های دولتی! متاسفانه بیماران از بخش دولتی به خصوصی هدایت می شوند که باید حتماً با عوامل این کار برخورد شود.

نماینده لاهیجان و سیاهکل افزود: ما شاهد حضور فوق تخصص هایی هستیم که در چندین بیمارستان فعال هستند و بعضاً نیز مسئولیت دولتی دارند! این موضوع هنوز برای ما مشخص نشده که چطور این افراد شبانه روزشان را تقسیم میکنند که در تمامی این بیمارستان ها حضور داشته باشند و مسئولیت های سنگینی که در حوزه سلامت دارند نیز انجام شود!! نتیجه این موضوع آن می شود که برخی خطاهایی که انتظار نمی رود در حوزه پزشکی رخ می دهد و مدیریت حوزه سلامت به چالش کشیده می شود.

ارسال شده در چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷ بعدازظهر
کد خبر: 0670124
آخرین خبر ها
گزیده خبرها