اهدای خون عملی خیر و نوعی انفاق است
مدیرکل انتقال خون استان گیلان در دیدار با مديركل اوقاف و امورخيريه:

اهدای خون عملی خیر و نوعی انفاق است

اسرارامروز.دکتر انوش مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمين عليزاده  مديركل اوقاف و امورخيريه گفت:مشارکت خیرین و واقفین در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و فرآورده های خونی از برکات انتقال خون است.

دکتر انوش مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمين عليزاده  مديركل اوقاف و امورخيريه ضمن تبریک هفته وقف گفت : اهدای خون عملی خیر و نوعی انفاق است و همچنین نوعی وقف نیز محسوب می شود که اهدا کننده ، خون خود را که گرانبهاترین هدیه بشری و مایع حیات بخش  برای نجات جان انسانهای نیازمند به خون است را هدیه می کند.

به گزارش اسرار امروز و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان، دکتر مرادی  با  بیان اینکه  مشارکت خیرین و واقفین در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون و فرآورده های خونی از برکات انتقال خون است، افزود  : هفته وقف ، فرصتی است تا آثار و برکات و در عین حال چالشهای پیش روی این صدقه جاریه مورد توجه بزرگان و نخبگان و خیرین جامعه قرار گیرد و امیدوارم  با مشارکت این اداره کل که به تعبیر مقام معظم رهبری سازمان مفتخرین است زمینه های لازم در قالب برنامه های جامع برای رشد و گسترش و ترویج فرهنگ اهدای خون فرآهم آید.

حجت الاسلام والمسلمين عليزاده  مديركل اوقاف و امورخيريه استان گيلان گفت :اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان جهت ترویج فرهنگ اهدای خون و گسترش آن  در راستای بخشیدن زندگی و انفاق به بیماران نیازمند به خون  آمادگی همکاری با اداره کل انتقال خون را دارد  و از تمامی پتانسیل ها اعم از حضور واحد سیار در بقعه های متبرکه و ... استفاده خواهد کرد.

در پایان این دیدار، مدیرکل اوقاف و امورخيريه بهمراه معاونین خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند بخون اهدا کردند و از نزدیک با واحد اهدای خون و پلاکت آشنا شدند.

ارسال شده در یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹ بعدازظهر
کد خبر: 5084800
آخرین خبر ها
گزیده خبرها