مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پاسخگو باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان پاسخگو باشد

اسرارامروز.قطع مداوم گاز در بخشی از شهر رشت داد برخی از مشترکین و مسئولین را در آورد .

قطع مداوم گاز در بخشی از شهر رشت داد برخی از مشترکین و مسئولین را در آورد .

به گزارش اسرار امروز تعدادی از مشترکین شرکت گاز استان گیلان طی تماس تلفنی و مراجعه حضوری به دفتر رسانه ، از قطعی های مکرر گاز در بخشی از شهر رشت انتقاد کردند و گفتند: از قطعی های مکرر گاز خسته شده ایم و خواستار رسیدگی مسئولان استان و کشور هستیم چرا که با هر بار قطع چندین ساعت گاز آسیب جدی به ما وارد می شود.

آنان افزودند: شاید معضلاتی که از سوی شرکت گاز برای مشترکین  بر اثر قطع گاز ایجاد شود چندان مورد قبول مدیران اجرایی آن شرکت واقع نشده و مثل گذشته پاره ای از تعمیرات و اتفاقات غیر قابل پیش بینی و ناگهانی را دلایل قطع گاز عنوان کنند. اینکه این تعمیرات تا پایان سالجاری و فصل سرما چند بار دیگر باعث قطع گاز و سلب آسایش شود هم جواب روشنی تابحال نداشت؟!

این مشترکین شرکت گاز می گویند چرا با کوچکترین ابر و بارندگی  باید دغدغه قطع گاز داشته باشیم. متاسفانه از ابتدای امروز شنبه 16 دی ماه با توجه به اینکه هواشناسی از چند روز پیش خبر از بارندگی شدید و افت دما داده بود مجددا شاهد قطع گاز بیش از 4 ساعت در بخشی از شهر رشت  بودیم .

آنان ضمن ابراز تاسف از عدم برنامه ریزی مطلوب در فصل گرما برای تعمیرات ،افزودند: واقعا جای تاسف دارد که با کوچکترین باد و باران شاهد قطعی گاز هستیم و مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان باید پاسخگو باشد.

این نگرانی هم وجود دارد اگر با شرایط جوی بحرانی همانند زمستان سال گذشته روبرو شویم آیا باز هم شاهد قطع گاز خواهیم بود یا خیر؟ اگر قطع گاز تداوم دارد متولیان شرکت گاز استان گیلان اطلاع رسانی کنند تا مشترکین خانگی همانند مشترکین صنعتی بفکر سوخت دوم باشند.

در پایان لازم به یادآوری است "پاسخگو بودن مسئولان" از حقوق مسلم شهروندان است وتمام دست اندرکاران در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند. 

ارسال شده در شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲ قبل‌ازظهر
کد خبر: 6228313
آخرین خبر ها
گزیده خبرها